دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
حبیب کوهی با بیان اینکه یک جریان مافیایی میلیاردی قصد نفوذ به انتخابات مجلس و تبلیغ کاندیداها را دارد، تصریح کرد: مردم به کاندیداهای با برنامه رأی داده تا به دور از عوام‌فریبی و دادن وعده و وعیدهای دروغین بهترین گزینه‌ها از سوی مردم انتخاب شده و راهی مجلس شوند.
کد خبر: ۱۷۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰ 02 February 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل ازخبرگزاری فارساز اردبیل، حبیب کوهی عصر امروز در جلسه اعضای جبهه ایستادگی در اردبیل که با حضور هنرمند برجسته عرصه سینما و تلویزیون جعفر دهقان در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کاندیداهایی که رد صلاحیت شده و یا صلاحیت آنها احراز نشده به جای هجمه به شورای نگهبان و تعبیر غلط در گرفتن نظر مساعد شورای نگهبان با پول و سایر ابزارها بهتر است به قانون پایبند بوده و فراتر از قانون حرکتی را انجام ندهند.

وی با بیان اینکه یک جریان مافیایی میلیاردی قصد نفوذ به انتخابات مجلس و تبلیغ کاندیداها را دارد، تصریح کرد: مردم به کاندیداهای با برنامه رأی داده تا به دور از عوام‌فریبی و دادن وعده و وعیدهای دروغین بهترین گزینه‌ها از سوی مردم انتخاب شده و راهی مجلس شوند.

دبیر جبهه ایستادگی استان خستگی مردم را از چهره‌های تکراری و تاریخ مصرف گذشته یادآور شد و گفت: اگر یک نماینده مجلس نتواند برای حل معضلات فرهنگی، اجتماعی و کاستن از ناهنجاری‌ها برنامه‌ای ارائه دهد قطعاً در حق این مردم خیانت کرده است.

کوهی با انتقاد از برخی فضاهای مسموم و بداخلاقی‌های اجتماعی که زمینه برای حضور خانواده‌ها را در اماکن عمومی و اجتماعی ناامن کرده است، افزود: در حالی که بیکاری غوغا می‌کند، از آثار و تبعات آن انهدام اخلاق و رفتارهای مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است که قطعاً مشکلات و آسیب‌های جدی را نیز به همراه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌اگر مجلس در رأس امور است، دیگر لزومی ندارد که نماینده مردم بخواهد با معامله و دست زدن به ابزارهای کثیف به این جایگاه برسد در حالی که نمایندگانی هم شأن نمایندگان، هم تراز با شهید مدرس نیازمند هستیم تا بتواند در فضای مجلس از حق و حقوق این ملت به شایستگی دفاع کند.

کوهی اضافه کرد: با گرم شدن فضای انتخابات و شور و حرارتی که برپاست گرایش‌ها و آرایش انتخاباتی را با فعال شدن احزاب و گروه‌های مختلف شاهد هستیم که به نظر می‌رسد در رأس این تصمیم‌گیران احزاب و گروه‌های سیاسی به رغم تلاش برای رسیدن به وحدت، عده‌ای سعی می‌کنند تا این وحدت را مخدوش کنند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل ادامه داد: به جای آن که روی مشترکات بر مبنای آرمان و نظام اسلامی تمرکز کنیم، عده‌ای سعی می‌کنند با تنگ‌نظری‌ها و غوغاسالاری فعالیت‌ تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی را به نام خود ثبت کنند در حالی که احزاب اصولگرا بالاتر از جایگاه چنین افرادی است که می‌خواهند تمام فعالیت‌ها را به نام خود مصادره کنند.

وی پیش دستی جبهه ایستادگی را در برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی احزاب اصولگرا در اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: ما در حالی که تمام سعی و توانمان بر این است تا جمعیت، جبهه و احزاب اصولگرا دور هم جمع شوند اما عده‌ای در این استان با عقاید خاص خود سعی می‌کنند به این وحدت خدشه وارد کنند.

کوهی افزود: احزاب و گروه‌های اصولگرا از جبهه ایستادگی و پایداری گرفته تا موتلفه و آبادگران منسجم و متحد عمل می‌کنند و به هیچ وجه تصمیم‌گیری آنها تحت تأثیر فضاسازی‌های عده‌ای تازه به دوران رسیده در عرصه سیاست نمی‌شود.

در این نشست که چهره نام آشنای هنر سینما و تلویزیون جعفر دهقان بازیگر سریال‌های مختارنامه، اصحاب کهف و معمای شاه نیز حضور داشت، یکی از اساتید و کارشناسان دانشگاه‌ها نیز با بیان اینکه در انتخابات پیش رو تاکید بر جوان‌گرایی همراه با تعهد و احساس مسئولیت است، بیان کرد: عرصه کنونی عرصه میدان‌داری جوانان برای نشان دادن توانمندی‌هایشان است تا بعد از سال‌ها ایده و تفکر آنها زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات جامعه باشند.

حمید رضا امانی به موج مهاجرت نخبگان از شهرها و روستاهای مختلف به سمت کلان‌شهرها اشاره کرد و ادامه داد: این امر به افزایش اعتیاد و تشدید آسیب‌های دیگر اجتماعی منجر شده و قطعاً معضلات و آسیب‌هایی را نیز به همراه دارد.

وی اظهار کرد: نبود واحدهای تولیدی و صنعتی، نبود زیرساخت‌های لازم، کمبود اعتبارات و ناقص بودن فرآیند توسعه استان همه و همه دست به دست هم داده تا سهم ما از جذب سرمایه‌گذار در پایین‌ترین سطح باشد.

امانی تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم از این شرایط خارج شویم باید فضایی متفاوت‌تر فراهم آورده و زمینه حرکت رو به جلو و مطلوب را در عرصه‌های مختلف به وجود آوریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
سلام جناب كوهي - دراين كه عده اي ميتوانند بالا دستان بي تقوا را بخرند و ... در انتخا بات گذشته ثابت شده است !!!! و اينكه پول و پلو را مافياي پول راه انداخته اند با انتخا بهاي گذشته ثابت شده است ؟؟؟؟
اينكه چه ميتوان كرد تا حداقل از نفوذ افكار انحصار طلبي در اصولگرا و اصلاح طلب جلو گيري كرد تا مافياي سياسي و قدرت مهار شود به انسجام شماها بستگي دارد -
يقين دارم ميدانيد كه انتخاب گذشته اصولگرايان ، سراسر خطا بوده و نتيجه مثبتي به حال ملت و استان نداشت - مصمم باشيد كانديداي لايق معرفي كنيد تا همه دوستان همراه شوند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار