کد خبر: ۱۷۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 03 February 2016
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه‌وبویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی چهار پروژه گردشگری در این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در نشست مطبوعاتی به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: در دهه فجر امسال سوییت‌های اقامتی و حصارکشی کمپینگ بندان سی‌سخت با اعتبار حدود 350 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی همچنین از افتتاح اردوگاه تفریحی شلالدان باشت خبر داد و افزود: این اردوگاه توسط بخش خصوصی تجهیز و به یک اقامتگاه مناسب برای گردشگران تبدیل شده است.

باقری همچنین از کلنگ‌زنی دو طرح گردشگری در دهه فجر خبر داد و گفت: اردوگاه تفریحی و گردشگری چشمه لگین راک با اعتبار 250 میلیون تومان در شهرستان کهگیلویه کلنگ‌زنی می شود.

وی اردوگاه تفریحی امامزاده شمس‌الدین را دیگر طرح گردشگری اعلام کرد که در دهه فجر سال جاری کلنگ‌زنی می‌شود و یادآور شد: حدود 40 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده‌است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به نقش صنعت گردشگری در رونق اقتصادی یک منطقه، گفت: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری ومیراث فرهنگی می‌تواند علاوه بر رشد اقتصادی، به افزایش اشتغال‌زایی در سطح استان کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار