یک مقام امنیتی سرخس خواستار تحویل سلاح‌های غیر مجاز مردم با توجه به امنیت منطقه در اولین جلسه شورای اداری بخش مرزداران سرخس شد.
کد خبر: ۱۷۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 05 February 2016
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، درحالیکه بسیاری از روستاهاي بخش مرزداران سرخس با  جمعيت 10 هزار نفري  از دريافت شبكه هاي صدا و سيما محرومند و برای تامین آب شرب سالم نوشیدنی مشکل دارند و امتياز کتابخانه «مزداوند» مرزداران نیز به بهانه فقدان استانداردهای لازم در آستانه لغو است اولین جلسه شورای اداری بخش مرزداران با حضور فرماندار سرخس و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

دراین جلسه «حسین سنجرانی» فرماندار سرخس باتوجه به سرمایه گذاری و صنعت اکوتوریسم (طبیعت گردی) در منطقه بر شرکت پر شور مردم در انتخابات تاکید کرد. در ادامه جلسه بخشدار مرزداران فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش و همیاری و همکاری شوراها و سرمایه گذاران در این حوزه را خواستارشد و برآمادگی بخش داورزن برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم تشیع و اهل سنت تاکید کرد.

 "علی نصیریان" همچنین خواستار اختصاص اعتبارات به زیرساخت‌های سرمایه گذاری بخش مرزداران در زمینه راه، آب و برخورداری از تسهیلات ارزان قیمت با وجود استعدادها و قابلیت‌های منطقه مثل دریاچه بزنگان، سد دوستی، غارهای بزنگان و مزداوند، رباط شرف، چشمه سرآسیاب و مزار هجده پیر شد.

همچنین به گزارش خراسان یک مقام امنیتی سرخس در این جلسه خواستار پیگیری مصوبات به صورت قانونمند در عمران و آبادانی روستا و تحویل سلاح‌های غیر مجاز مردم با توجه به امنیت منطقه شد.

گفتنی است مرزداران یکی از بخش‌های شهرستان سرخس در استان خراسان رضوی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار