تایید صلاحیت 55 داوطلب دیگر انتخابات مجلس در خراسان رضوی توسط شورای نگهبان تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس در خراسان رضوی به 561 نفر رسید
کد خبر: ۱۷۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 07 February 2016

به گزارش تابناک رضوی، دبیر ستاد انتخابات استان خراسان رضوی از تایید صلاحیت 55 داوطلب دیگر انتخابات مجلس دهم در خراسان رضوی توسط شورای نگهبان خبر داد.
سید مسعود محولاتی افزود: با توجه به تایید صلاحیت این 55 داوطلب، شمار داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس دهم در 12 حوزه انتخابیه خراسان رضوی به 561 نفر رسید.
دبیر ستاد انتخابات استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از مجموع 854 داوطلب نمایندگی مجلس دهم در خراسان رضوی، تاکنون صلاحیت 561 نفر تایید شده است. صلاحیت 266 نفر نیز رد شده یا احراز نشده است و 27 نفر هم انصراف داده اند.
وی درباره تعداد داوطلبانی که صلاحیت آنها در مرحله قبل تایید شده اما شورای نگهبان صلاحیت آنان را رد کرده است، اظهار کرد: در کل استان خراسان رضوی، فقط چهار نفر از داوطلبانی که صلاحیت آنان در مرحله قبلی تایید شده بود، توسط شورای نگهبان رد شدند.
این چهار نفر مربوط به 4 حوزه انتخابیه مشهد و کلات، فریمان و سرخس، گناباد و بجستان و  نیز درگز بوده است.   
بر اساس اعلام محولاتی، افرادی که صلاحیت داوطلبی آنان در مرحله قبلی تأیید، اما براساس نظر شورای نگهبان صلاحیتشان رد شده است از 17 تا 19 بهمن مهلت شکایت دارند.
وی افزود: داوطلبان در تهران باید به ورزشگاه تختی در بزرگراه بسیج ، بولوار هجرت، میدان شهید مطهری و در استان ها به دفاتر بازرسی و نظارت بر انتخابات مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایاتشان را تنظیم و پس از ارائه، رسید دریافت کنند.
همچنین امیر پور مهدی سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی نیز اظهار کرد: از حوزه های انتخابیه تربت جام 37 نفر تایید و 18 نفر رد ، تربت حیدریه 33 نفر تایید و 14 نفر رد، چناران 19 نفر تایید و 15 نفر رد، خواف 24 نفر تایید و 11 نفر رد و درگز 17 نفر تایید و 12 نفر رد صلاحیت شدند.
صلاحیت 21 نفر در حوزه ی انتخابیه ی سبزوار  تایید و هشت نفر رد شده است.در حوزه های فریمان صلاحیت  34 نفر تایید و 10 نفر رد، قوچان 26 نفر تایید، هشت نفر رد، کاشمر 15 نفر تایید، هشت نفر رد، گناباد 15 نفر تایید، مشهد 291 نفر تایید، 137 نفر رد و نیشابور 29 نفر تایید و 20 نفر رد شده است. 
صلاحیت 3 کاندیدای تائید شده  توسط هیات های نظارت و اجرایی توسط شورای نگهبان رد شده است.

همچنین بنابراین گزارش لیست تایید صلاحیت شده های جدید  حوزه مشهد و کلات که این روزها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است شامل اسامی زیر است:

حسن ابراهیمی
تقی ابراهیمی سالاری
ناصر اسماعیلی
محمد افکار
حمید رضا امیر حسنخانی
سید محمود اندرزگو
زهره براتیان قرقی
علیرضا برنده
احمد تقی زاده مقدم
نصرا... جاوید
رضا حداد
جواد دلپسند
زهرا دیانتی پور
رصا زارعی
امین شوریده
شیپا شیردل
زهرا صفوی راد
الهام علیپور سیستانی
عباس عنوانی
امیر غشلاقی
الهه غفوریان
مجید فرتاش
محمود فرزین
سید علی فیروزی
غلامرضا فیض
محمد حسین لایقی
منیره مختاری شورجه
سید محمد صادق مرکبی
سید رضا مظلوم
لیلا معلومات
محمد کاظم مهدوی یکتا
منیر وزیر نیا


گفتنی است از میان این اسامی آقایان سید محمد صادق مرکبی ، معاون سابق فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در زمان مهندس پژمان و نیز آقایان احمد تقی‌زاده مقدم از مدیران نمونه مشهد در سالهای اخیر که سابقه مدیریت ابفار را دارد و نیز محمود فرزین از اعتدالگرایان، شاخص‌تر به نظر می‌رسند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
با آرزوی موفقیت برای مهندس تقی زاده که به حق شایسته نمایندگی مشهد می باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
بسیار عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار