فرمانده انتظامی کشور خواستار شد:
فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه ازدحام اوج سفرها در ایام پایانی تعطیلات است از مسافران خواست سفرهای خود را به روز آخر تعطیلات نیندازند.
کد خبر: ۱۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 02 April 2015

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، سردار حسین اشتری در مشهد اظهار کرد: با توجه به ایام نوروز اولویت‌های ما بحث امنیت و آرامش مسافران نوروزی در جاده‌هاست که این موضوع تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

وی در بازدید از طرحهای ویژه نوروزی پلیس در این شهر افزود: خدمت به زائران و عاشقان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در این قطعه از بهشت توفیق بزرگ و مایه مباهات ما است.

وی اظهار کرد: مجموعه اقدامات خدماتی، طرح های عملیاتی، برنامه های اجتماعی و ارائه مشاوره به شهروندان همراه با هدایا و بسته های فرهنگی از اقدامات مطلوب نیروی انتظامی به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین ضمن تاکید بر توجه جدی به انتظارات و توقعات مردم از این نیرو، اخلاق مداری و رافت اسلامی را از مهمترین شاخصه های کار پلیس دانست

وی افزود: آماری که در این زمینه داریم خوب بوده و مردم همکاری خوبی با خادمان خود در نیروی انتظامی داشته‌اند و امیدواریم سالی سرشار از آرامش و امنیت در سطح کشور داشته باشیم.

اشتری تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته حدود 25 درصد از تصادفات کاهش داشته و در مجموع این کاهش تصادفات در حالی بوده است که افزایش سفر نیز داشته‌ایم و نشان‌دهنده این است که مردم آمادگی بهتری در بحث سفر دارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: پیک سفرها در ایام پایانی تعطیلات است لذا به مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم که سفرهای خود را به روز آخر تعطیلات نیندازند و یک روز قبل از شروع کار در شهر خودشان باشند و تمهیدات لازم برای امنیت و آرامش مردم در روز طبیعت انجام شده است.

وی با اشاره به تشدید اقدامات مراقبتی در مرزهای کشور گفت: رفع خلاء‌ها در مرزهای کشور از جمله برنامه‌های مهم برای استان‌های مرزنشین کشور مانند خراسان‌رضوی است.

اشتری در تبیین شعار امسال نیز اظهار داشت: پلیس مجموعه‌ای است که در ارتباط با مردم می‌تواند کار خود را انجام دهد و امیدورایم این ارتباط را در سال 94 با همکاری مردم، مسئولان و نیروی انتظامی افزایش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بالاترین سرمایه ناجا اعتماد مردم به این نیرو است، گفت: باید در زمینه سرقت از بانک‌ها، اقدامات مراقبتی خود را افزایش دهیم تا این مشکل کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت ما برطرف کردن نگرانی است که در بین مردم در زمینه معضلاتی مانند سرقت و ناهنجاری اجتماعی وجود دارد و جمع‌آوری معتادان متهاجر را در دستور کار داریم.

اشتری در ارتباط با بحث حاشیه‌نشینی در مشهد نیز افزود: این مسئله باید ساماندهی شود و این اراده در بین مسئولان استان وجود دارد و به‌نظر مشکلات حادی نباشد لذا خدمات نیروی انتظامی در این نقاط را افزایش می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در جریان بازدید از قرارگاه ویژه نوروزی استان خراسان رضوی ضمن گرامیداشت روز دوازدهم فروردین، دور اندیشی امام خمینی (ره) را یکی از شاخصه های اصلی اندیشه ها و نهضت ایشان در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و رشد و نمو آن عنوان کرد.

وی افزود: این دوراندیشی با پیش بینی های درست و حساب شده آن سرمشقی برای ما است تا بتوانیم پاسدار واقعی انقلاب، سرباز لایق برای ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمتگزار شایسته مردم باشیم.

وی گفت: در این برهه از زمان که دشمنان و معاندان در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و دشمنی با مردم ایران هستند باید تلاش کنیم با ارمغان نظم، امنیت و آسایش و با تکیه بر اعتماد و وحدت مردم در سالی که به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گذاری شده برنامه های یاوه گویان را بی اثر کرده و پاسدار واقعی حریم ولایت و امنیت باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین بر بازخوردگیری از اقدامات، طرح ها و عملکرد پلیس تاکید کرد و گفت: باید معایب این اقدامات رفع و نقاط قوت آن تقویت شود زیرا خواسته و انتظار به حق شهروندان از پلیس نیز همین است.

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این بازدید با خانواده شهید رجبعلی شاهدی که در سال 1365 در منطقه عملیاتی کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود دیدار و گفت و گو کرد.

سردار اشتری همچنین روز چهارشنبه در سفر به مشهد ضمن بازدید از خدمات قرارگاه ویژه نوروزی پلیس خراسان رضوی در جلسه ای با حضور فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی این استان از نزدیک در جریان خدمات آنها قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار