کد خبر: ۱۸۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱ 13 February 2016

به گزارش تابناک یزد،سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در آستانه بازی حساس تیمش مقابل آرمان اردکان یزد گفت: خیلی زحمت کشیدیم و با ثبات کار کردیم تا در دور مقدماتی قهرمان شویم حالا باید مقابل تیم یزد باید هوشیار باشیم و همه قابلیت های خود را برای پیروزی به کار ببریم.



مصطفی کارخانهظهار کرد: ما صدرنشین دور مقدماتی شدیم و این افتخار بزرگی است. نمودار خوبی را ثبت کردیم و بر اساس زحمت و تلاش بازیکنان به این جایگاه رسدیم. ذهن بازیکنان را برای مرحله پلی آف آماده کردیم. من در پلی آف تجربه تلخی را با صنام و باریج اسانس دارم اما از سوی دیگر بارها هم موفق بودم. پلی آف حساسیت‌های زیادی دارد. مصدومیت یک بازیکن می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. ما باید هوشیار باشیم. خیلی زحمت کشیدیم و با ثبات کار کردیم تا صدرنشین باشیم. باید استرس نداشته باشیم و همه قابلیت های خود را برای پیروزی به کار ببریم.

وی افزود: ما قبلا دو بار یزد را بردیم اما این دلیل نمی شود که حریف را دست کم بگیریم. اینکه تیم خود را از نظر انگیزشی در سطح بالایی داشته باشم، خیلی خوب است و عملکرد خوب، موفقیت را در پی دارد. فعلا با تیم یزد بازی می‌کنیم. یزد توانایی زیادی دارد. ما باید از تمام توانایی‌مان استفاده کنیم تا پیروز شویم. هر تیمی نقاط ضعف و قوت مشخصی دارد. باید از نقاط قوت تیم خود برابر آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با تحسین عملکرد آرمان اردکان یزد گفت: با حضور تیمی مثل کاله وقتی اردکان یزد به پلی آف می آید، یعنی اصلا ضعیف نیست. باید شانس حضور در مراحل بالاتر را حفظ کنیم. مجبور هستیم تلاش کنیم و با هوش بالا بازی را ببریم.

کارخانه درباره حضور کالاجراردوی کوبایی نیز گفت: کالاجرداد به تیم ما پیوسته است و امیدوارم بتوانیم در پست دریافت از این بازیکن کمک بگیریم. مسیر همواری تا کسب مدال طلا داریم. شاید با قهرمانی در دور مقدماتی شانس بیشتری برای کسب مدال طلا داشته باشیم اما نباید حریفان را دست کم بگیریم. باید با برنامه جلو برویم و این توانایی را داریم اما این موضوع آسان نیست. باید سختی بکشیم و با تحمل و حوصله بیشتری کار کنیم. باید ذهن خود را برای برد آماده کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار