روزی که دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت که نسبت به وحدت حداکثری اصولگرایان خوشبین هستم شاید هرگز گمان نمی‌کرد که حتی پادرمیانی وی نیز در مشهد باعث وحدت در لیست کاندیداها نباشد.
کد خبر: ۱۸۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 13 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، محمد نبی حبیبی پس از انتشار لیست ائتلاف اصولگرایان در مشهد که با واکنش‌هایی همراه شد، یادآوری کرد که « در نخستین جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان مشهد پیشنهاد بنده این بوده که اگر نهایتاً نظر مشترک آیت‌‌الله علم‌الهدی و آیت‌الله واعظ طبسی جهت تأیید لیست کسب شود لیست اعتبار بیشتری پیدا می‌کند » و البته وی سعی کرد از اظهار نظر قطعی درباره این فهرست خودداری کند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در مورد مصوبات شورای ائتلاف اصولگرایان در شهرستان‌های خراسان رضوی اظهار کرد: خدا را شکر اصولگرایان خراسان رضوی درباره 11 حوزه انتخابیه شهرستان‌های خراسان رضوی در چندین جلسه کارشناسی بحث کرده و با تکیه بر تحقیقات محلی و نظرات کارشناسان در 10 حوزه انتخابیه به نتیجه رسیدند و اما در حوزه انتخابیه تربت‌جام و تایباد مقرر شد موضوع را مسکوت گذاشته و در آن حوزه دخالت نکنیم.

سیدمحسن بنی‌هاشمی درباره لیست حوزه انتخابیه مشهد افزود: مقرر شد لیست نهایی ضمن اعلام رسانه‌ای همزمان به تهران اعلام شود و ما اکنون منتظر اظهارنظر آقای فدایی هستیم.

گفتنی است ارائه لیست ائتلاف اصولگرایان در مشهد با حمایت پایداری در مشهد مواجه شده است هرچند آرمان خواهان واقع بین و جبهه وحدت زنان انقلاب اسلامی لیستهای متفاوتی داده‌اند و برخی دیگر از احزاب و جریانات اصولگرا نیز گویا چنین برنامه ای دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار