رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال استان قم با پشت سر گذاشتن هفته دهم این لیگ به تدریج به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۱۸۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 13 February 2016
به گزارش تابناک قم، لیگ بر‌تر فوتبال استان قم با حضور ۸ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم‌ها تا هفته چهاردهم با هم به رقابت می‌پردازند.

اتحاد که در یک قدمی قهرمانی قرار گرفته است در هفته دهم نیز یک پیروزی پرگل دیگر را جشن گرفت و موفق شد با نتیجه یک طرفه ۶ بر صفر سهیل را که برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند شکست دهد.

این پیروزی اتحاد را در آستانه قهرمانی قرار داد و آنها با یک برد دیگر عنوان قهرمانی لیگ بر‌تر فوتبال استان را جشن می‌گیرند و به نظر می‌رسد از همین حالا به دنبال مهیا کردن شرایط برای حضور در لیگ باشگاه‌های کشور هستند.

سفیر گفتمان که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده اتحاد به شمار می‌رود و تا حدود زیادی از رسیدن به اتحاد ناامید شده این هفته با ۲ گل از سد هنگ عبور کرد تا جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کند.

هما و استقلال یکی از دیدارهای نزدیک و نفس‌گیر این هفته را برگزار کردند که استقلال برخلاف پیش‌بینی‌ها به هما باج نداد و توانست با کسب تساوی یک بر یک برابر تیم خوب هما  ، یک امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

آبادگران و پناه آفرین نیز که در جمع قعرنشینان حضور دارند این هفته در دیداری حساس برابر تیم‌های پایین جدولی به تساوی یک بر یک رضایت دادند. نتیجه‌ای که باب میل هیچ یک از 2 تیم نبود و البته آبادگران از این نتیجه بیش از پناه آفرین متضرر شد و یکی از بهترین موقعیت‌های خود برای زنده نگه‌داشتن امیدش برای بقا را از دست داد. 

در ادامه این لیگ، از هفته یازدهم، اتحاد به دیدار استقلال می‌رود و هما با آبادگران روبه‌رو می‌شود. دیدار پناه آفرین با هنگ و سهیل با سفیر گفتمان دیگر دیدارهای هفته یازدهم خواهند بود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار