رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه بافندگانی که سن بالا دارند نمی توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند که با بررسی و پیگیری می توان این مشکل را رفع کرد گفت: بافندگان فرش دستباف خواستار تسهیلات کم بهره هستند و این موضوع در حال پیگیری است.
کد خبر: ۱۸۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲ 14 February 2016
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی در حاشیه بازدید از کارگاه بافندگی فرش دستباف ابریشم قم، این محصول قم را از صنایع ارزشمند ملی برشمرد و اظهار داشت: این آثار فاخر صادرات خوبی دارد که با وجود رقبایی از دیگر کشورها اما از نظر کیفیت در این سطح از تولید نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرش دستباف قم با وجود تکنولوژی سنتی از کیفیت بالایی برخوردار است افزود: در بازدیدهای مکرر در جریان مشکلات بافندگان هستیم که یکی از موضوعات پیگیری شده بیمه بافندگان فرش دستباف است که به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه با به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای امید بهبود وضع صادرات فرش است خاطرنشان کرد: با این شرایط مشکلات بافندگان فرش دستباف تا حد زیادی در سطح ملی حل خواهد شد.

لاریجانی با تاکید براینکه بافندگانی که سن بالا دارند نمی توانند تحت پوشش بیمه قرار گیرند که با بررسی و پیگیری می توان این مشکل را رفع کرد گفت: بافندگان فرش دستباف خواستار تسهیلات کم بهره هستند و این موضوع در حال پیگیری است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم رفع مشکلات بافندگات فرش دستباف تصریح کرد:  با رفع مشکلات این قشر زمینه افزایش درآمد آن‌ها نیز فراهم می شود از همین رو بانک‌ها نیز باید مساعدت لازم را داشته باشند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار