کاهش نسبی دمای هوا دراکثر نقاط استان از فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۱۸۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 16 February 2016
براساس پیش بینی  اداره کل هواشناسی خراسان رضوی،طی امروز و فردا با استقرار جوی نسبتا پایدار روی استان، انتظارمی رود  دما در غالب نقاط استان تغییرات و نظم خاصی نداشته باشد و قابل ملاحظه نباشد.
اما  روز چهارشنبه (فردا) شاهد کاهش دما در بیشتر نقاط به طور نسبی خواهیم بود، همچنین از بعدازظهر امروز(سه شنبه) و فردا( چهارشنبه) با عبور امواجی ضعیف ولی ناپایدار ضمن افزایش ابرناکی در نواحی شمال غرب و غرب استان احتمالا شاهد بارش های خفیف و پراکنده ای  خواهیم بود .
به این ترتیب  هوای نواحی شمالی استان امروز صاف تا قسمتی ابری در برخی نقاط با مه صبحگاهی گاهی همراه با  وزش باد نسبتا شدید در بعدازظهر، به تدریج با افزایش ابر و در شب در نواحی غربی با احتمال بارش خفیف و پراکنده وهوای نواحی مرکزی کمی تا قسمتی ابری در برخی نقاط با غبار صبحگاهی گاهی با وزش باد  نسبتا شدید در بعدازظهر به تدریج همراه با افزایش ابر و در شب در نواحی غربی و کوهستانی با احتمال بارش خفیف و پراکنده وهوای نواحی جنوبی کمی تا قسمتی ابری در برخی نقاط همراه با غبار صبحگاهی گاهی با وزش باد نسبتا شدید در بعدازظهر و به تدریج افزایش ابر و در شب در نواحی غربی و کوهستانی با احتمال بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.
همچنین هوای امروز مشهدکمی تا قسمتی ابری همراه با  غبار محلی، گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید ودر بعدازظهر  به تدریج با افزایش ابرپیش بینی شده است، دمای هوای مشهد در سردترین زمان یک درجه زیر صفر و در گرم ترین زمان 13درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.
در خور ذکر است قوچان با حداقل دمای 7درجه سلسیوس  زیرصفر، سرد ترین و تایباد با حداکثر دمای 15+  درجه سلسیوس، گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار