مدیر مرکز دیابت دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اهمیت پیشگیری از دیابت در استان یزد گفت: مادران دیابتی باردار از خدمات ویژه کلینیک دیابت یزد بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 17 February 2016

اقایی میبدی مدیر مرکز دیابت دانشگاه علوم پزشکی یزد  در نشست دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به خدمات ارائه شده در مرکز دیابت دانشگاه علوح پزشکی یزد گفت: با توجه به شیوع ابتلای مادران باردار به دیابت در این راستا خدمات ویژه و تسهیلات خاص به مادران باردار دیابتی ارائه می شود.

 

وی افزود: در این راستا معاونت بهداشتی، معاونت درمانی دانشگاه و خیرین، خدمات، تخفیفات ویژه و تسهیلات درمانی در مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت دانشگاه علوم پزشکی یزد با هدف حمایت از مادران مبتلا به دیابت بارداری در خصوص مادرانی که در هنگام حاملگی، مبتلا شده اند) و همچنین مادران باردار دیابتی و مادرانی که قبل از بارداری نیز به این بیماری مبتلا بوده اند، انجام می شود.

 

مدیر مرکز دیابت دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطرنشان کرد: مادران باردار پس از ارجاع از مراکز بهداشتی و پایگاه‌ها و مراکز سلامت طرح تحول، مشمول خدمات مشاوره تغذیه، متخصص داخلی، فوق تخصص غدد، متخصص زنان و کلاس های آموزش زایمان شده و به طور مداوم توسط پزشکان این مرکز مورد پایش قرار می گیرند.

دانشجو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار