رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی از کاهش 25 درصدی ظرفیت اشغال هتل‌ها در ایام نوروز خبر داد .
کد خبر: ۱۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 04 April 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس،محمد قانعی در ارتباط با وضعیت اشغال هتل‌ها در ایام نوروز در مشهد مقدس اظهار کرد: با توجه به ورود کمتر مسافران در ایام نوروز به مشهد و همچنین فعالیت خانه‌های شخصی و سایت اسکان مسافر میراث فرهنگی، ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد از 25 اسفندماه 93 تا 14 فروردین 94 به کمتر از 50 درصد رسید.

وی با بیان اینکه کاهش 25 درصدی اشغال هتل‌ها در ایام نوروز امسال نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم، گفت: این امر سبب ضرر و زیان جدی هتلداران نه تنها در مشهد و استان خراسان رضوی بلکه در سایر استان‌ها نیز شد.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با اشاره به نظارت‌های مستمر اتحادیه بر روند فعالیت هتل‌ها در ایام نوروز عنوان کرد: با توجه به اینکه پیش از شروع مسافرت‌های نوروزی نظارت‌های خود را آغاز کرده بودیم و موانع را به هتل‌ها گوشزد کرده بودیم با مشکل خاصی در این ایام مواجه نشدیم و مواردی هم که ناشی از سوءتفاهم و اشتباه طرفین بود برطرف شد.

قانعی، میانگین سنی هتل‌های مشهد را 6 سال عنوان کرد و افزود: هتل‌های مشهد مجهز به امکانات روز هستند به طوری که بهترین کیفیت و نرخ را در کشور دارند و سطح خدمات‌دهی آنها یک درجه بالاتر از هتل‌های سایر شهرهای کشور است.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری در هتل‌های مشهد به گونه‌ای است که اقشار کم درآمد جامعه نیز بتوانند در مشهد اسکان داشته باشند، اظهار کرد: قیمت هتل‌‌ها در مشهد 30 درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد پایگاه ویژه اقامتی در سطح کشور به شمار می‌رود، گفت: 200 هتل در دست ساخت در مشهد هستند که تا چهار سال آینده به بهره‌برداری می‌‌رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار