امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات انتخاباتی خود از دادن شعارهای بی‌اساس خودداری کنند، گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی باید به‌صورت جدی مورد نظارت قرار گیرد.
کد خبر: ۱۸۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 19 February 2016
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات انتخاباتی خود از دادن شعارهای بی‌اساس خودداری کنند، گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی باید به‌صورت جدی مورد نظارت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی و قانون‌گذاری را بر عهده دارند و باید به وظیفه خود به‌خوبی آگاه باشند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات انتخاباتی خود از دادن شعارهای بی‌اساس خودداری کنند، گفت: عمران، ساخت و ساز، اشتغال مستقیم و موضوعات اجرایی کار نماینده نیست و نباید به مردم وعده نابه‌جا داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به وظیفه نظارتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تمام شئون کشور، ادامه داد: 2 سال است که مبحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده و اکنون باید مشخص شود نمایندگان چه نظارتی در این خصوص انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه در هر استان کشور استعدادهایی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توان به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کمک کرد، گفت: وابستگی به نقت هیچ عاقبتی ندارد و باید با عدم وابستگی به خارج، از ظرفیت‌های داخلی و توان درونی کشور بهره بگیریم.

خطیب جمعه کرمانشاه خواستار نظارت جدی نمایندگان بر اجرای اقتصاد مقاومتی شد و بیان داشت: واردات کالاهایی که در داخل کشور وجود دارد، هیچ توجیه قابل قبولی نمی‌تواند داشته باشد و قطعا خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و نباید در موضوعی آن‌قدر امورات رها شود که مقام معظم رهبری با درک حساسیت موضوع و لزوم اصلاح آن تذکر بدهند.

این مقام مسئول تصمیم‌گیری صحیح، وضع قوانین مثبت که منجر به بهبود اوضاع اقتصادی کشور و معیشت مردم می‌شود را از جمله اقدامات و اختیاراتی عنوان کرد که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با دقت و با نگاه تخصصی بدان توجه داشته باشند.

امام جمعه کرمانشاه عدم نظارت نمایندگان را موجب بروز مشکلات عدیده عنوان کرد و متذکر شد: مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی روز انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رای حضور می‌یابند و با حضور گسترده و حداکثری بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار