همزمان با سالروز تولد طرح استقبال از بهار در مشهد ؛
همزمان با سالروز تولد طرح استقبال از بهار در مشهد، کمپین قدرشناسی از سید محمد صادق مرکبی به عنوان مبدع طرح‌های خلاقانه نمادهای شهری با بهرمندی از مشارکت هنرمندان در شهرداری مشهد در زمان مهندس پژمان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۸۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 20 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، کمپین قدرشناسی مردم مشهد از مدیری که با آمدنش از حوزه هنری استان، سنگ بنای راه‌اندازی مدیریت هنری را در شهرداری مشهد گذاشت و بانی مشارکت هنرمندان خلاق و برپایی شور و نشاطی خاص در شهر امام هشتم(ع) شد ؛ اتفاق عجیبی نیست به خصوص اینکه امروز سالگرد تولد طرح ایجاد المان‌ها و نمادهای نوروزی استقبال از بهار به پیشنهاد وی و با موافقت مهندس سید محمد پژمان است.

کمپین قدرشناسی از معاون پژمان تشکیل شد

برای اولین بار آن روزها، فراتر از یک کارت پستال معمولی و پرده ساده سال نو مبارک، نمادها و المان‌های زیبای نوروزی، پیش پای بهار 87 در سطح شهر گسترده شد و در قاب چشمان مردم نشست تا امروز دیگر طرح‌های عیدانه در مشهد نه تنها یک خاطره لطیف و نوستالوژی ساده و بلکه به یک حس زیبای زیبایی‌خواهی و مطالبه مردمی در پایتخت معنوی ایران اسلامی تبدیل شود.

در فراخوان این کمپین قدرشناسی از سید صادق مرکبی، آمده است :
 « مردم قدرشناس مشهد؛ از آن‌جا که این روزها، ایام مجاز برای تبلیغ انتخابات مجلس دهم است و لازم است که در این مقطع، اطلاع‌رسانی عمومی برای آشنایی با مشخصات فردی دکتر سیدمحمدصادق مرکبّی و آگاهی از پیشینه‌ی عملکردهای تخصصی، علمی و مدیریتی ایشان، صورت بگیرد. در صورت صلاح‌دید، این پیام را که شامل لینک سایت و کانال حامیان این حرکت است، را برای دوستان و بستگان خود ارسال نمایید. باشد که این روشِ اطلاع‌رسانی، به اندازه‌ی کافی إقناع‌کننده و مفید بوده، و ضمن احترام به اندیشه‌ها و آراء مردم، باعث جلوگیری از صرف هزینه‌های بی‌مورد در این زمینه شود.

 @drmorakabi
 « www.morakabi.com
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبدالله خاکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
سلام
استقبال ازبهار مربوط به سال 80 درزمان مهندس نوروزی بوده ومرتبط با کسی دیگری نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار