مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از اجرای بیش از 600 تئاتر خیابانی در بوستان‌ها و معابر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 05 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، سید رضا موسوی اظهار کرد: در ایام نوروز برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله بیش از 600 اجرای تئا‌تر خیابانی و سرود برای زائران و مجاوران در نظر گرفته شد.

وی در مورد اجرای نمایش‌های خیابانی در مشهد، گفت: در فراخوانی به این منظور برای هنرمندان تئاتر استان 60 طرح به دبیرخانه رسید که در داوری‌ها 14 نمایش برگزیده شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: این 14 تئا‌تر خیابانی با مفاهیم اقتصادی و آموزش فرهنگ مصرف و در پنج موضوع در بوستان‌ها، موزه باغ نادری و معابر اصلی شهر مشهد به نمایش درآمد که تا کنون با استقبال بی‌نظیر زائران و مجاوران روبه‌رو شده است.

موسوی با بیان اینکه تاکنون 300 نمایش خیابانی در شهر مشهد به اجرا درآمده است؛ گفت: این تئاتر‌ها تا 13 فروردین در بوستان‌های اصلی شهر مانند بوستان ملت، کوهسنگی، وکیل‌آباد، وحدت، بسیج و پردیس به اجرا درآمدند.

وی همچنین از استقبال بی‌نظیر مردم در اجرای سرود‌ها در طرح پاتوق‌های خیابانی در مشهد خبر داد و گفت: این سرود‌ها با مضامین ایران، شهادت حضرت فاطمه (س)، امام حسین (ع) و ائمه معصومین هر روز از 29 اسفند به اجرا در آمدند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از اجرای بیش از 600 سرود در طرح پاتوق‌های خیابانی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار