نمایشگاه صنعت ساختمان و تجهیزات آشپزخانه در اردبیل گشایش یافت.
کد خبر: ۱۹۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 01 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در آیین گشایش این نمایشگاه که عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان از هشت استان کشور جدیدترین تولیدات خودشان را در حوزه صنعت ساختمان، لوازم و تجهیزات آشپزخانه و اقلام ضروری و مورد نیاز در منزل به نمایش گذاشتند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: ما امسال سعی کردیم به صورت تخصصی نمایشگاه‌های‌مان را با تنوع خاص و حضور مشتریان متعدد برگزار کنیم به طوری که یک سال پر از رونق را در برپایی نمایشگاه‌ها شاهد و ناظر بودیم.

ایوب تقواطلب تصریح کرد: با برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و تجهیزات آشپزخانه که از امروز به مدت چهار روز تا 14 اسفندماه برپاست، تلاش‌مان بر این است تا جدیدترین تولیدات را در این عرصه به نمایش بگذاریم.

وی با قدردانی از حضور استان‌های مختلف و برپایی ده‌ها غرفه نمایش و عرضه محصولات متنوع در این حوزه گفت: ما با برگزاری نمایشگاه بهاره در هفته آینده به کارمان در سال 94 پایان می‌دهیم و برای سال آینده برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم تا متنوع‌تر از سال‌جاری نمایشگاه‌هایی را بیشتر با اهداف نمایش و عرضه محصولات جدید برگزار کنیم تا فروش از طریق نمایندگی‌ها و شرکت‌ها فعال انجام شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان افزود: در حوزه سخت‌افزاری نیز با تجهیز سالن‌های جدید تلاش می‌کنیم تا با کیفیت مناسب‌تر نسبت به سال‌های گذشته نمایشگاه متنوع‌تری را برگزار کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار