معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با پیگیری‌های انجام شده خانه سمن‌ها در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 02 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، طاهر شریفی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی دبیران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد در استانداری اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان استان راه‌اندازی خانه سمن در اردبیل است که با پیگیری‌های انجام شده این خانه در آینده نزدیک در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دوره‌های توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها در اردبیل افزایش می‌یابد، افزود: برگزاری این دوره‌های آموزشی نقش بسزایی در توسعه ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در جامعه دارد و باید برای این امر برنامه‌ریزی منسجم و اساسی اتخاذ شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: باید فضای سالم تفریحی، آموزشی و علمی برای جوانان در استان اردبیل فراهم شود که نیاز است مسئولان مربوطه برای افزایش فضاهای اجتماعی و تفریحی اقدامات اساسی اتخاذ کنند تا جوانان در یک فضای سالم تربیتی و تفریحی نقش خود را در پویایی جامعه ایفا کنند.

شریفی تصریح کرد: براساس تصمیمات گرفته شده ساختمان استانداری اردبیل به مجمع جوانان استان واگذار می‌شود که این امر به دلیل اینکه در سال گذشته اعتبارات اختصاص یافته به راه‌اندازی ساختمان جدید استانداری کم بود تحقق نیافت و امیدواریم تا در سال آینده شاهد محقق شدن این امر باشیم.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ساختمان استانداری اردبیل نیز انجام شده است و انتظار می رود با تامین اعتبارات لازم این ساختمان راه‌اندازی شود و ساختمان فعلی به مجمع جوانان استان اردبیل واگذار شود که به یقین این امر نقش مهم و سازنده‌ای در توسعه سازمان‌های مردم نهاد در استان خواهد داشت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار