مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: 100 المان شهری ویژه نوروز خریداری شده و به زودی در سطح شهر کرمانشاه نصب می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 03 March 2016
مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: 100 المان شهری ویژه نوروز خریداری شده و به زودی در سطح شهر کرمانشاه نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، افشار عبدی در دومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان که در محل سالن جلسات تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: در اولین روز از اسفند ماه سالجاری جلسه ستاد نوروزی در شهرداری کرمانشاه تشکیل و پیرو آن کارگروه‌های مختلفی تشکیل شد.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه‌ریزی متنوع و گسترده‌ای برای ایام نوروز در سطح شهرداری کرمانشاه تدارک دیده شده است.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: خریداری 100 المان شهری ویژه نوروز که مورد تایید معاونت فرهنگی شهرداری نیز می باشد از جمله این برنامه‌های ویژه نوروز است که به زودی همه آنها در نقاط مختلف شهر کرمانشاه نصب خواهند شد.

عبدی تصریح کرد: همچنین مقدار قابل توجهی گل از خارج از استان خریداری شده و در حال حاضر توسط عوامل شهرداری کرمانشاه در پارک‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر کاشته خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یکهزار تحته پرچم رنگی در ابعاد 6 و 4 متر نیز خریداری شده که تا قبل از نوروز در میادین و پل های سطح شهر کرمانشاه نصب خواهند شد.

این مقام مسئول در شهرداری کرمانشاه گفت: برای اسکان میهمانان نوروزی نیز چهار نقطه شهر شامل؛ پارک شاهد، پارک شبدیز، پارک غربی و پارک شرقی تاق بستان را آماده کرده ایم که بتوانیم میهمانان نوروزی را در این مکان ها اسکان دهیم.

وی تاکید کرد: رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی معابر، آسفالت و لکه گیری خیابان ها و کوچه ها و ... از دیگر اقدامات ویزه شهرداری کرمانشاه برای اسقبال از نوروز 95 است.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه همچنین از اجرای طرح جهادی پاکسازی سطح شهر در روزهای 27 و 28 اسفند ماه خبر داد و گفت: در قالب این طرح 1500 نفر از عوامل شهرداری کرمانشاه اقدام به پاکسازی جهادی سطح شهر خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار