مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های ایلام از آغاز طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 06 March 2016
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های ایلام از آغاز طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی در ایلام خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،"مهرداد جهانی"، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت: طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی سال 95 از 24 اسفندماه آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین ماه ادامه دارد.

وی از برنامه‌ریزی سفرهای نوروز بر اساس ایمنی و آمادگی ناوگان خبر داد و افزود: در ایام نوروز بیش از یک‌هزار و 700 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه برای جابه‌جایی مسافران پیش‌بینی شده است.

این مسئول با اشاره به رئوس برنامه‌های طرح نوروزی و جابه‌جایی مسافر خاطرنشان کرد: توزیع 5 هزار نسخه بروشور اطلاع‌رسانی در ایام نوروز بین مسافران، نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافری از طریق نمایندگان سازمان و تشکل‌های صنفی در پایانه‌های مسافربری، تشکیل کمیته ساماندهی مسافران نوروزی، دریافت شکایت از طریق سامانه پیام کوتاه 3000143، نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری و کشیک نوروزی از برنامه‌های تدوین شده این دستگاه اجرایی است.

جهانی طرح نظرسنجی به صورت پیامکی از مسافران را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای در ایام نوروز 95 از تاریخ 11 اسفندماه آغاز شده و پیش‌فروش بلیت به صورت مراجعه حضوری نیز از تاریخ 18 اسفندماه آغاز می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های ایلام افزود: هدف مجموعه حمل و نقل استان ایلام خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و کاهش تصادفات و ایمنی حمل و نقل جاده‌ای است.

وی ادامه داد: شماره تلفن‌های 3331822 در ایام نوروز در خدمت مسافران برای دریافت هر نوع پیشنهاد و انتقاد در زمینه حمل و نقل است. همچنین سرویس پیام کوتاه 3000141 جهت دسترسی آسان مسافران به وضعیت راه‌ها و فاصله بین شهرها (با وارد کردن کد شهر مبدأ‌ و کد شهر مقصد برای اعلام وضعیت و طول محور) فعال است. به هم‌وطنان توصیه می‌شود برای انجام سفرهای برنامه‌ای به صورت اینترنتی و غیرحضوری بلیت سفرهای نوروزی خود را تهیه کنند./م



منبع:ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار