با وجود کسب مجوز صعود به مرحله نهایی
والیبالیست‌های معلول قم به دلیل مشکلات مالی به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه‌های کشور اعزام نشدند.
کد خبر: ۱۹۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 06 March 2016
به گزارش تابناک قم، بعد از چند سال دوری از سطح یک رقابت‌های باشگاهی والیبال نشسته کشور امسال تیم هیئت جانبازان و معلولین قم به مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه‌های کشور اعزام شد، اما در آخرین مرحله به دلیل مواجهه با مشکلات مالی مسابقات را ترک کرد.

والیبالیست‌های معلول قم در هر دو مرحله رفت و برگشت مقدماتی فصل جاری لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود به میدان رفتند و اتفاقاً دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی این رقابت‌ها را نیز میزبانی کردند، اما نتوانستند به مرحله نهایی بروند.

تیم والیبال نشسته هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در روزهای پایانی بهمن‌ماه میزبانی تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه‌های کشور را بر عهده داشت و برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی با حریفان رقابت کرد.

هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به مدت سه روز میزبانی رقابت‌های دور برگشت از مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور را بر عهده داشت تا سه تیم صعودکننده به مرحله نهایی در قم معرفی شوند.

بر همین اساس سالن علم‌الهدی مجموعه ورزشی 15 خرداد قم آماده میزبانی شایسته از تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها شد و در پایان تیم والیبال نشسته هیئت قم نیز با کسب مقام سوم مرحله مقدماتی جواز صعود به مرحله نهایی را به دست آورد.

این در حالی است که امسال با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی انجمن والیبال‌ نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، تیم‌های حاضر در فصل جاری پیکارهای لیگ دسته یک والیبال‌ نشسته قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو گروه با یکدیگر رقابت کردند.

با حضور پنج تیم در هر یک از گروه‌های مقدماتی، این تیم‌ها به شکل رفت و برگشت و با انجام بازی‌هایی به صورت دوره‌ای برای مشخص کردن تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال‌ نشسته باشگاه‌های کشور به انجام رسید.

بعد از برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه‌های دوگانه،‌ تیم‌های اول تا سوم هر گروه به مرحله نهایی صعود کردند تا از بین آنها دو تیم صعودکننده به فصل آینده مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های کشور معرفی شوند.

تیم والیبال نشسته هیئت قم در رقابت‌های فصل 1394 لیگ دسته یک والیبال‌ نشسته باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی حضور داشت و بعد از کسب رتبه سوم بازی‌های نیم‌فصل نخست، در بازی‌های دور برگشت که میزبان بود نیز سوم شد تا به مرحله نهایی برود.

در مرحله مقدماتی نماینده قم با تیم‌هایی والیبال‌ نشسته هیئت‌ البرز، هیئت شاهرود، هیئت گرگان و هیئت آزادشهر گلستان هم‌گروه بود و از گروه خود بالا آمد، اما در آستانه برگزاری بازی‌های مرحله نهایی در مشهد مقدس، به دلیل مشکلات مالی از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

با این حال رقابت‌های مرحله نهایی در مشهد برگزار شد و تیم والیبال نشسته مخابرات خراسان‌رضوی با کسب 9 امتیاز حاصل از سه پیروزی عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در سال 1394 را به خود اختصاص داد و تیم هیئت قزوین با کسب هفت امتیاز نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه تیم شهرداری اراک در مکان سوم ایستاد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار