به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی خون بر شمشیر و ایام الله مبارک دهه فجر و همزمان با فرار شاه بازدید گروهی کارکنان موسسه اعتباری کوثر استان قم در یک روزه سفر چند منظوره همراه با جلسه هم اندیشی مدیریت و کارکنان از موزه عبرت صورت گرفت.
کد خبر: ۱۹۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵ 17 January 2016
به گزارش تابناک قم، مدیریت و پرسنل استان قم به منظور و آشنایی با سفاکی و جنایت های رژیم منحوس پهلوی و رشادت ها و مجاهدت ها و صبر و مقاومت انقلابیون از موزه عبرت (زندان کمیته مشترک ضد خرابکاری رژیم شاه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین بهرامی معاونت محترم فرهنگی و ناظر شرعی موسسه اعتباری کوثر بازدید نمودند.

محلی که تا واپسین روزهای حکومت پهلوی محبس و شکنجه گاه آزادمردان و شیرزنانی بود که تنها جرمشان فریاد عدالتخواهی و آزادی و رهایی سرزمین مادریشان از زیر یوغ ظلم و ستم حکومت جبار شاه بود، اینک چند سالی است که به موزه عبرت تبدیل شده است.


کارکنان در ابتدا پس از سپری کردن راهروی ورودی که با نام دلیرمردان و زنانی که روزگاری را در این زندان سپری نموده بودند  مزین شده بود، وارد سالن آمفی تائتر موزه شدند تا با مشاهده کلیپی کوتاه با فضا و تاریخچه این موزه بیشتر آشنا شوند.

پس از آن پرسنل با حضور در سلول ها و بندهای جلادانه شاه خائن در حال و هوا و فضای انقلاب قرار گرفته و نظاره گر مقاومت های آنهایی شدند که با اعتقاد راسخ و ایمان وافر خود باعث به ثمر نشستن شجره طیبه انقلاب و دستاوردهای آن گردیدند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی درحاشیه این بازدید گفت: با تقدیر و تشکر از مسئولین و دست اندرکاران و راویان موزه عبرت بالاخص برادران سنجری و عزیزیان، آنچه که از موزه عبرت و بررسی گذشته و سوابق افراد می توانیم درس بگیریم این است که عده ای با آن عملکرد روشن خود متاسفانه از طریق مستقیم فاصله گرفته و عده ای نیز همچنان ثابت قدم آن مسیر پر صلابت و ماندگار را مقاوم تر و با شکوه تر طی نموده اند لذا از خداوند متعال درخواست داریم در هیچ زمانی مارا به حال خود رها نکرده و از صراط مستقیم و ولایت جدا ننماید.

معاونت محترم فرهنگی موسسه کوثربا بیان این که شاه آلت دست آمریکا و اسرائیل بود، افزود: اوضاع امنیتی شدیدی که ساواک در زمان گذشته ایجاد کرده بود ناشی از آموزش ها و حمایت های اسرائیل و آمریکا و جاه طلبی شاه خائن بود. البته مبرهن است که حقیقت پویا، استوار و پایدار و ظلم ، بیداد و استکبار علیرغم تمام شکوه و تکیه گاهش فناشدنی می باشد و این وعده الهی مشمول رژیم منحوس پهلوی نیز گردید.

وی درادادمه بیان داشت: خداوند را شاکریم که موهبت تنفس در نظام ولایی شامل حالمان گردیده امید است بتوانیم در پاسداشت خون شهیدان و حفظ و حراست از دستاوردهای این نظام در سنگر مقدس اقتصادی موسسه اعتباری کوثر تحت زعامت خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای "مدظله العالی" پیش از پیش توفیق خدمت گزاری جهادی داشته باشیم.

برادر سنجری نیز از آزادگانی که خود مدت مدیدی جز زندانیان همین مکان بود و اکنون به عنوان راوی، وظیفه سنگین انتقال خاطرات و وقایع آن سالها را به عهده گرفته بود گفت: با تقدیر و تشکر ازکارکنان موسسه اعتباری کوثر که وقت خویش را به بازدید از موزه عبرت اختصاص داده، انشاءالله این بازدید اثرات معنوی و اقتصادی و فرهنگی بسیار خوبی داشته باشد و بازتاب تحمل این همه مشقت و ظلم و سختی برای شما راه گشا و اثربخش باشد.

وی ادامه داد: مشخص است که روح حاکم بر موسسه اعتباری کوثر بیشتر معنوی است تا مادی و الحمدالله از این بابت مشخص است که کوثر در بانکداری اسلامی راه خود را پیدا کرده است.


پس از آن جلسه هم اندیشی مدیریت، کارشناسان و کارکنان موسسه اعتباری کوثر استان قم با الویت مباحث بازرسی و حسابرسی و پولشویی در سالن همایش های برج میلاد برگزار گردید و کارکنان به تبادل نظر و طرح مسائل خود پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار