معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: سه میلیون و 200 هزار تن در کشور زیر پوشش خدمات این بنیاد هستند.
کد خبر: ۱۹۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 08 March 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی روز سه شنبه در دیدار با شماری از مراجع تقلید در قم، با تاکید بر اینکه مسئولان بنیاد شهید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در خدمت ایثارگران هستند، مطرح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران مسلما نمی‌تواند خدماتی که ایثارگران و خانواده شهدا به انقلاب کرده‌اند را جبران کند اما تلاش‌های گسترده‌ای در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به نامگذاری 22 اسفند ماه به عنوان روز شهید افزود: بیست و دوم اسفند ماه که به عنوان روز شهید نامگذاری شده است باید بیشتر در جامعه معرفی شود تا شاهد بسط و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده که دیدار با مراجع تقلید و استفاده از رهنمودهای این اساتید معنوی یکی از این برنامه‌هاست.

شهیدی با بیان اینکه طی سه سال اخیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب به صورت گسترده پیگیری شده است، اظهار کرد: فرهنگ شهادت، فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است و باید در راستای ترویج این فرهنگ اقدامات لازم در سطح جامعه انجام شود تا با نهادینه کردن آن، اسلام به اهداف مورد نظر برسد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار