مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه از ممنوعیت تردد خودرو شخصی در باغ فردوس در جمعه غریبان و جمعه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸ 09 March 2016
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه از ممنوعیت تردد خودرو شخصی در باغ فردوس در جمعه غریبان و جمعه آخر سال خبر داد.

حجت الاسلام احمد شیرین سخن روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به همین منظور برای سهولت در رفت و آمد و تردد شهروندان و زائران اهل قبور در جمعه غریبان و جمعه آخر سال 30 دستگاه خودروی ون به خدمات رسانی خواهند پرداخت.

وی به خدمت رسانی و جا به جایی زائران اهل قبور توسط سه دستگاه اتوبوس در این دو روز خبر داد و افزود: این اتوبوس ها برای جابجایی شهروندان از باغ فروس تا بهشت زهرا (س) در نظر گرفته شده است.

این مسئول تصریح کرد: زائران در این دو روز می توانند با استفاده از تانکرهای آب که در نقاط مختلف قرار می گیرد برای شست و شوی قبور استفاده کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه، علاوه براین دفترک هایی به منظور راهنمایی زائران در محوطه طراحی شده و متقاضیان می توانند برای بیان سوالات شرعی به ایستگاه های فرهنگی مراجعه کنند.

قرارگیری سرویس های بهداشتی به صورت سیار، استفاده از تابلوهای راهنمایی برای تعیین مسیرهای تردد و جلوگیری از حضور دستفروشان در محوطه آرامستان ها از دیگر برنامه ها می باشد.

جمعه غریبان امسال مصادف با 20 اسفند و جمعه آخر سال با 27 اسفند ماه مصادف شده است.

سازمان آرامستان های (باغ فردوس) آرامستان مرکزی شهر کرمانشاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار