در مقابل ساختمان عدالتخانه در مشهد روی داد ؛
حدود 300 سهامدار پردیسبان که قریب یک سال و نیم است بلاتکلیف مانده‌اند در تجمعی آرام در مقابل دادگستری مشهد، در حرکتی نمادین و به نشانه اعتراض برای دومین بار در ماه‌های اخیر بر روی سنگفرش سرد خیابان ساجدی مشهد خوابیدند!
کد خبر: ۱۹۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 10 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، اوضاع و شرایط و پیگیری برخی سپرده‌گذاران حاکی از این است که با وجود بازداشت دو تن از مدیران پردیسبان، این شرکت همچنان اقدام قابل توجهی برای برگرداندن وجوه سهامداران نکرده و به ادعای سپرده گذاران صرفا سعی در بهبود شرایط زندان دارد تا بازپرداخت سرمایه های مردم!
همچنین گویا متأسفانه علیرغم اقدامات قضایی درباره شکایات مردم جهت بازگشت سرمایه هایشان و مجازات مدیران شرکت و حامیانشان تاکنون اقدام مؤثری مشهود نیست و پاسخ گویی شفاف و معینی برای مکان مراجعه و پیگیری شکایات علیه این شرکت دریافت نمی‌شود و سهامداران روز به روز سرگردان‌تر می‌شوند!
یکی از سهامداران پردیسبان به خبرنگار تابناک رضوی گفت: ما هر روز بیش تر از پیش زندگی‌های خود را متزلزل تر می‌بینیم و تنها خواستار برگشت پول‌های خود هستیم ؛ سرمایه هایی که با زحمت فراوان جمع شده بود.
وی افزود : ابعاد این کلاهبرداری آنچنان عظیم است که خانواده های بسیاری را داغدار کرده است، خانواده هایی که از  نداشتن پول برای درمان عزیز خود مستاصل شده‌اند،خانواده هایی که فرزندان یتیم دارند.
این گزارش حاکیست تجمع کنندگان دیروز مشهد معنقد بودند این تجمع به منظور تظلم‌خواهی و طلب استمداد  از دستگاه قضا و تسریع در روند پرونده و اقدامی جهت بازپرداخت سرمایه های مردم است.
گفتنی است این تجمع توام با سکوت در نهایت با حضور نیروهای امنیتی خاتمه یافت.

تجمع اعتراض‌آمیز سهامداران پردیسبان با خوابیدن بر سنگفرش خیابان در مشهد

تجمع اعتراض‌آمیز سهامداران پردیسبان با خوابیدن بر سنگفرش خیابان در مشهد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مریم ق
|
-
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
من یکی از خریداران سهام پردیسبان هستم. این شرکت در عرض چندماه چنان تبلیغات گسترده ای می کرد که جای هیچ گونه شکی راجع به قانونی بودنش باقی نموند. تبلیغات این شرکت از پیامهای بازرگانی بین سریالها تا تبلیغ روی لباس بازیکن ها و حتی تعداد زیادی از اتوبوس های شرکت واحد مشهود بود. واقعا اگر کار این شرکت غیر قانونی بود چرا زودتر از این ها جلوش گرفته نشد و این اجازه رو داشت تا توی صدا و سیمای ملی جمهوری اسلامی تبلیغ کنه؟ اگر کارش قاونی بود چرا جلوش گرفته شد تا مردم به این فلاکت گرفتار بشند؟ چرا اگر کارش غیر قانونی بود اموال مصادره نمی شه و به فروش نمی ره؟ نزدیک دو ساله که می گزره و هیچ خبری از پول ما نیست در نهایت هم با یک حکمی مثل بابک زنجانی همه چی ... می شه و کسی نمی فهمه این همه پول کجا رفت و چی شد؟ در جواب مالبلخته ها هم دادستانی جواب می ده که می خواستین چشماتونو باز کنین و نخواین که ره صد سالرو یک شبه برین!!!!
سهامداران پردیسبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
درد و بلای هر کس اعتماد کرد به این شرکت و سهامدار بخوره سر... ها و خانواده ...
از زندگی ساقط بشن به حق علی باعثان این شرکت مفسد فی الارض
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
بايد جوابه اين بنده خداهارو داد
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
ثمام طلاهام را فروختم چهار ساله منتظرم یک شماره بدین خیلی احتیاج دارم لااقل پول خودم را بده سود نمیخام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار