معاون شهردار مشهد خبر داد:
معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: بیش از 50 درصد از هتل های کشور در مشهد مقدس قرار دارد که در همین راستا شهرداری مشهد به منظور جلب سرمایه گذار خارجی از چندین سال قبل برنامه ریزی ویژه ای را در این زمینه آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۹۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 12 March 2016
به گزارش روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، محمدرضا مزجی در دیدار با مدیران شرکت سرمایه گذاری نورینکو چین اظهار کرد: باتوجه به اینکه مشهد مقدس دومین کلانشهر بزرگ ایران به حساب می آید، همچنین به واسطه وجود مرقد علی بن موسی الرضا علیه السلام مسافران از داخل و هم از خارج کشور به مشهد سفر می کنند و از این حیث مشهد مقدس دارای فرصت های سرمایه گذاری بسیاری است.
وی افزود: تا دو سال قبل مدت زمان  اقامت مسافران خارجی در هر سفر سه تا چهار روز بود اما هم اکنون این آمار به 18 روز رسیده است که این مسئله نشان دهنده این است که مشهد بیشترین بازده سرمایه گذاری مشخص را در کشور دارد.
مزجی خاطر نشان کرد: شهرداری مشهد مقدس هیچ علاقه ای ندارد که در بحث سرمایه گذاری ها نظاره گر و مسئول پروژه ها باشد اما به این دلیل که صاحب اصلی این پروژه ها به حساب می آید تمامی امکانات لازم را جهت فعالیت سایر سرمایه گذاران فراهم می کند.
وی با بیان اینکه  در حال حاضر مشهد مقدس آمادگی لازم برای سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری را دارد، گفت: خوشبختانه تاکنون سرمایه گذاران زیادی از  خارج از کشور اقدام به سرمایه گذاری در مشهد کرده اند و این سرمایه گذاری ها توسط کشورهای همسایه و برخی از کشورهای اروپایی صورت گرفته است.
معاون اقتصادی شهردار مشهد گفت: یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران خارجی تضمین سرمایه گذاری خود در ایران است  بر همین مبنا جمهوری اسلامی ایران اصل و سود سرمایه گذار خارجی را تضمین می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار