١٢٨ گردشگر خارجی دو روز دیگر قرار است با قطار مجارستانی به به ایران سفر کنند که حضور در مشهد نیز در برنامه سفر این افراد قرار دارد.
کد خبر: ۱۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 07 April 2015

به گزارش تابناک، مسافران این قطار دارای تابعیت کشورهای انگلستان، فرانسه، آمریکا و اسپانیا بوده و به واسطه یک شرکت داخلی به ایران سفر می کنند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی در این زمینه با بیان اینکه سومین قطار گردشگری عقاب طلایی که به ایران می‌آید، دومین قطار گردشگران خارجی است که به مشهد وارد می‌شود، می‌گوید: این قطار ساعت ٤ صبح روز ٢٦ فروردین وارد راه‌آهن مشهد می‌شود و مسافران این قطار به‌مدت ١٥ ساعت در این شهر حضور داشته و از اماکن تاریخی بازدید می‌کنند و ساعت ١٩ همان روز از مشهد خارج می‌شوند.

محمدهادی ضیایی مهر اضافه می‌کند: این قطار سپس به سمت طبس حرکت می‌کند و در ساعت ٢ بامداد نیز وارد طبس شده و از آنجا به سمت بافق و یزد حرکت می‌کند.

بازدید از حرم مطهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز با اشاره به سفر گردشگران خارجی به مشهد تصریح می‌کند: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مسافران قطار گردشگری مجارستانی در حضور یک روزه خود در مشهد از حرم مطهر رضوی و آرامگاه فردوسی بازدید خواهند کرد.

رجبعلی لباف خانیکی می‌گوید: این گروه پس از یک روز حضور در مشهد، این شهر را به مقصد طبس ترک خواهند کرد و براساس اطلاعات منتشر شده، گردشگرانی از کشورهای انگلستان، فرانسه، آمریکا و اسپانیا در این قطار حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار