آخرین شنیده‌ها و شایعات از آستان ‌قدس رضوی حاکیست ؛
وزیر سابق دادگستری جدی‌ترین گزینه برای مسئولیت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی است درحالیکه گویا حفظ وضعیت موجود با حضور مهندس عزیزیان استراتژی فعلی حجت‌الاسلام رئیسی است.
کد خبر: ۱۹۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 16 March 2016
اعلام اسامی مطرح در خصوص قائم مقامی آستان قدس رضوی از سوی تابناک رضوی بازتاب و واکنش‌های بسیاری را در پی داشت.

برخی افراد از شناخت بالای تولیت فعلی نسبت به وضعیت آستان قدس و نیز استان و مشهد می‌گفتند و این نوید که بهترین و سالم و ساده زیست‌ترین چهره‌ کارآزموده و غیرافراطی انتخاب خواهد شد و برخی دیگر بر روی افراد و نامزدهایی دیگر یا قوت و ضعف افراد مطرح شده بحث می‌کردند که آیا به راستی سوابق و کارنامه‌شان با منویات مقام عظمای ولایت در حکم تولیت محترم به خصوص عزم توجه به مستمندان، همخوانی دارد؟ یا اینکه سیره و شخصیتشان به چه میزان متناسب با رسم عالمانه ، ساده‌زیستی و سلامت و دیدگاه حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی است ؟!

این در حالیست که بدون تردید اهمیت آستان قدس رضوی به لحاظ معنوی و نیز فرهنگی و حتی اقتصادی و سایر ابعاد و گستردگی خدمات عام‌المنفعه در کشور و چه بسا جهان، کم نظیر و بی‌نظیر و بلکه راهبردی است که باعث شده تا حضرت امام خمینی(ره)، آستان قدس رضوی را مرکز کشور بدانند.

بنابراین گزارش در فقدان انتشار اخبار رسمی در این راستا از آستان قدس رضوی در روزهای اخیر بیشترین نامی که بر سر زبان‌هاست عبارتست از سید مرتضی بختیاری وزیر اسبق دادگستری که فردی خوش‌نام و متولد مشهد است و سابقه ریاست ستاد اجرایی فرمان امام و مدیر کلی دادگستری استان خراسان و فارس، رییس سازمان زندان‌ها، استاندار اصفهان را نیز در کارنامه دارد.

ضمن اینکه گویا تولیت جدید آستان قدس رضوی طی جلسه ای مفصل از قائم مقام فعلی خواسته تا همچنان عهده‌دار فعالیت‌ها باشد که مهندس مهدی عزیزیان نیز پذیرفته‌اند.

قائم‌مقام کنونی آستان قدس رضوی همزمان رئیس مجامع و رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی رضوی که بزرگترین هلدینگ اقتصادی شرق کشور محسوب می‌شود نیز می‌باشد و نقش بسیاری در ساخت و سازهای آستان قدس در زمان آیت‌الله طبسی در سازمان عمران و توسعه حرم رضوی داشته است.

گفتنی است پیش از این نیز آقایان محسنی ثانی، صولت مرتضوی، آرین‌منش، عنابستانی و عسگری توسط برخی طیف‌های مختلف برای این عنوان مطرح شده بودند و از آقایان حمزه واقعی، مدیر مسئول سابق روزنامه قدس و سید مهدی طباطبایی، رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد نیز به عنوان برخی نزدیکان و گزینه‌های محتمل برای همراهی و پیشبرد برنامه های حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آستان قدس رضوی یاد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
یک مقدار در مورد دارایی آقای عزيزيان تحقیق شود و چرا که ایشان به آمریکا سفر ميکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
واقعا این حرف شرم آور است.متاسفم بابت این حرف ها.بنده خودم یکی از کارمندان آستان قدس رضوی هستم.و مدت 2 سال در حوزه قائم مقامی جناب آقای مهندس عزیزیان فعالیت داشتم.فردی مومن تر و باشریفی مثل ایشان به ندرت پیدا میشود.پس طبق گفته سخنان ائمه اطهار اول باید فکر کرد و سپس سنجیده سخن گفت خانم زهرا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
واقعا اگر اختلاسی نبود وهیچکس ازمسیولین اقدام به شفاف سازی نمی کند کار مسیولین بدتر از اختلاس هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار