کد خبر: ۱۹۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵ 18 March 2016
به گزارش تابناک یزد، روز دوشنبه، مصاحبه ای با آقای علی تاجرنیا منتشر شد. مصاحبه ی از این نظر که ایشان بدون ملاحظه و رودربایستی، به تبیین نظرات و تحلیلش نسبت به نتایج انتخابات مجلس دهم پرداخته بود.
در این باره،‌ ذکر نکات ذیل مفید به نظر می رسد: یک جمله از آن مصاحبه آن قدر برخی را خوش آمد که تیتری از اخبار ویژه ی خبرگزاری فارس شد با این عنوان «اگر علی مطهری در لیست اصلاح‌طلبان قرار نمی‌گرفت رتبه‌اش بالای ۶۰ می‌شد» اگر علی مطهری در فهرست اصلاح طلبان قرار نمی گرفت بخشی از مردم تهران به شاخص گذاری های انتخاب افراد آن فهرست شک می کردند. شک می کردند به این که بر اساس کدام مبانی و قواعد، چه شاقول و میزانی، علی مطهری با آن همه مواضع شجاعانه و منحصر به فرد، در این فهرست نمی گنجد ولی فلان شخص با کف سنی (۳۰ سال) که مهم ترین سابقه اش این است که فرزند یکی از وزرای رئیس جمهور اسبق است، می تواند در آن فهرست قرار گیرد.
گویند چون که فردا آید،‌ فکر فردا کنیم؛ در این مورد می توان گفت، چون علی مطهری در آن فهرست قرار نمی گرفت، از اعتبار آن فهرست کاسته می شد و مردم اولا به هویت آن فهرست و افراد داخل آن قدری شک می کردند و ثانیا ولو در صورت از بین نرفتن اعتمادشان به فهرست امید، اما حتما چاره ای می اندیشیدند تا علی مطهری نیز در آن ۳۰ نفر گنجانده شود. شاید در کنار ۳۰+۱۶ موجی راه می افتاد به نام ۲۹+۱؛ یعنی ۲۹ نفر به علاوه ی علی مطهری. شاید موجی راه می افتاد که هر کس یک نفر را به انتخابش خط بزند و نام علی مطهری را جایگزین کند. چرا که نه؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار