مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه اعلام کرد: در ایام نوروز کیسه های زباله میان مردم و مسافران در خروجی شهرهای استان کرمانشاه توزیع می شود.
کد خبر: ۲۰۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸ 19 March 2016
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه اعلام کرد: در ایام نوروز کیسه های زباله میان مردم و مسافران در خروجی شهرهای استان کرمانشاه توزیع می شود.

غلامحسین کاظمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این اقدام به منظور حفظ محیط زیست و ترغیب مردم به جمع آوری زباله ها انجام می شود.

وی افزود: با فرا رسیدن نوروز حضور مردم در دامن طبیعت افزایش پیدا می کند از این رو ضرورت حفاظت از محیط زیست نیز بیشتر می شود.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه از مردم خواست که در طبیعت، زباله و آشغال نریزند و در حفظ درختان نیز کوشا باشند.

کاظمی ادامه داد: از مردم می خواهیم که از روشن کردن آتش زیر درختان خودداری و پس از ترک محل از خاموش شدن آن اطمینان یابند.

وی عنوان کرد: استفاده از مواد شوینده در کنار رودخانه ها نیز برای طبیعت به شدت مخرب است از این رو از مردم می خواهیم که ظروف خود را برای شستشو به خانه باز گردانند.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست محیط زیست استان کرمانشاه، افزود: یگان های حفاظت اداره کل محیط زیست در ایام نوروز با حضور در مناطق تجمع مردم به آنها توصیه های لازم برای حراست از طبیعت را ارائه می دهند.

کاظمی گفت: 22 گروه یگان حفاظت برای ایام نوروز آماده شده اند تا به گشت زنی در مناطق مدنظر بپردازند.

وی افزود: در این ایام علاوه بر محیط بانان از انجمن های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست نیز کمک می گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار