بهار وزیرخارجه کشور در مشهد
خبرسازترین چهره این روزهای کشور، وزیر خارجه است که نوروز امسال را در سوئیس سپری کرد و با بیانیه لوزان جنجالی شد درحالیکه بهار حقیقی ظریف یکسال پیش‌ در مشهد و با زیارت حضرت رضا(ع) و برادران ایشان و نیز توفیق خادمی امام رئوف،رقم خورد.
کد خبر: ۲۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۳ 08 April 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، اگرچه مشهد، همیشه با نام امام رضا(ع) تداعی می شود، اما اگر در سه چهار سال گذشته راهی این شهر شده باشید، حتما نام زیارتگاه دیگری در نزدیکی مشهد به گوشتان خورده است که بعد از حرم امام رضا(ع)، زائرپذیرترین زیارتگاه این شهر است.

امضای ظریف در محضر برادران امام رضا (ع) + عکس

امامزاده ای به نام «سید ناصر و سید یاسر» که در مسیر طرقبه قرار دارد و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران یک سال پیش در روز جمهوری اسلامی به این مکان مقدس مشرف شد و این دست نوشته را با مضمون خداقوت و التماس دعا به شرح زیر در دفتر ویژه این زیارتگاه به رسم یادبود نوشت.

امضای ظریف در محضر برادران امام رضا (ع)

 
امضای ظریف در محضر برادران امام رضا (ع)

بنا بر گزارش تابناک آستان مبارکه امام زادگان سید یاسر و سید ناصر (ع) که از فرزندان ذکور حضرت موسی کاظم (ع) و برادران حضرت رضا (ع) هستند در امتداد دره بند گلستان و در ۵ کیلومتری غرب شهر مشهد در ابتدای روستای گلستان با بنایی تازه ساز و نمای ورودی امروزی و آراسته به کاشی های معرق واقع شده است.
این گزارش می‌افزاید: در روزهای اخیر وجهه سیاسی دکتر محمد جواد ظریف در حالی به شدت پررنگ گشته که کمتر کسی به یاد می آورد که وزیر خارجه فعلی جمهوری اسلامی ایران در بهار سال گذشته توفیق خادمی حضرت امام رضا (ع) را نیز به دست آورد.

امضای ظریف در محضر برادران امام رضا (ع)


امضای ظریف در محضر برادران امام رضا (ع)

امضای ظریف در محضر برادران امام رضا (ع)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار