در دور اول سفرهای نوروز95:
مدیرکل حمل ‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل با اشاره به ۵۸ هزار و ۸۶۵ نفر جابه جایی مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری استان از آغاز سفرهای نوروزی تا ششم فروردین ماه سال جاری، خاطر نشان کرد: هفت هزار و ۲۰۵ سفر نیز با دستگاه ها در مدت مذکور ثبت شده است.
کد خبر: ۲۰۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 26 March 2016
تردد دو میلیون و 466 هزار دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی استان اردبیل در دور نخست سفرهای نورز 95 ثبت شده است.

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل حمل ‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل، ظهر امروز در بازدید از محل ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تردد دو میلیون و ۴۶۶ هزار دستگاه خودرو در 26 نقطه از محورهای مواصلاتی استان به صورت رفت و برگشت از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا ششم فرودین ماه سال جاری خبر داد و گفت: هفت درصد این ترددها مربوط به دستگاه های سنگین و بقیه سبک بوده است.

علی رحمتی اوج سفر در ترددهای انجام شده را با ۳۴۶ هزار تردد مربوط به ششم فرودین ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: محور اردبیل- آستارا و بالعکس به عنوان پرترددترین محور و محور اسالم به عنوان کمترین محور تردد در مدت مذکور گزارش شده است.

وی اضافه کرد: با وجود نبود دستگاه تردد شمار در ۱۰ محور استان در مقایسه با سال گذشته، تردد خودروهای مسافران و گردشگران نوروزی به استان 3 درصد در مدت یاد شده سال جاری افزایش داشته است.

ثبت بیش از 2 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل

این مقام مسئول در پایان با اشاره به ۵۸ هزار و ۸۶۵ نفر جابه جایی مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری استان از آغاز سفرهای نوروزی تا ششم فروردین ماه سال جاری، خاطر نشان کرد: هفت هزار و ۲۰۵ سفر نیز با دستگاه ها در مدت مذکور ثبت شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار