کد خبر: ۲۰۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 28 March 2016

به گزارش تابناک یزد،دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان یزد از بخشی از بافت تاریخی یزد بازدید کرد.  

 محمدمهدی شرافت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان یزد از بخشی از بافت تاریخی یزد از جمله: مسجدجامع، بازارچه صنایع دستی چهارسوق، کیوسک های اطلاع سانی، بخشی از بازارهای یزد، میدان و حمام تاریخی خان و گنجینه فرهنگ و هنر یزد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند حضور مردم در بافت تاریخی و همچنین خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی در آغاز جشنواره خوش آمد به یزد قرار گرفت.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان یزد عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری یزد بافت تاریخی شهر است که برای جذب گردشگر به این بافت زیب، ارزشمند و منحصر به فرد در سال گذشته اقدامات شایسته ای از جمله مرمت، بازسازی، زیباسازی و یکسان سازی معابر توسط این اداره کل و ارگانهای ذیربط صورت پذیرفته است.

شرافت با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری در تمامی نقاط استان فراهم گردیده است خاطرنشان ساخت: بازارچه های نوروزی، جشنواره های محلی، اقامتگاه های بوم گردی، استقبال و میهمان نوازی مردم و ... از جمله مواردی است که گردشگرانی را که به استان یزد سفر می کنند راضی و خشنود می سازد و موجب گردیده که در سال خوش آمد به یزد حضور آنان به این شهر تاریخی با رشد چشمگیری روبرو باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار