رئیس منطقه شش بانک شهر از دریافت کارت هدیه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن از پیشخوانهای شهرنت بانک شهر و امکان شرکت در قرعه کشی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 29 March 2016
دریافت کارت هدیه به مناسبت روز زن همراه با جوایز
به گزارش تابناک قم، رئیس منطقه 6 بانک شهر در گفت گو با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن سالروز خجسته ولادت حضرت زهرا (س)، با اشاره به فعالیت‌های ویژه این بانک برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی، اظهار داشت: بانک شهر با استقرار 9 پیشخوان شهرنت تمام الکترونیک در سطح قم در ایام تعطیلات نوروز بدون کوچکترین وقفه به زائرین و همشهریان شهر کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه(س) خدمات مطلوب و در خور توجهی ارائه کردند که این امر موجب استقبال برخی بیوت آیات عظام و همچنین زائرین و همشهریان شد.

وی ادامه داد: این بانک به صورت شبانه روزی در ادامه اقدامات خود در راستای تحصیل ارائه خدمات بانکی صدور کارت هدیه با متن دلخواه از طریق پیشخوان های شهرنت از جمله خدمت خود قرار داده است از این روز به مناسبت روز زن برنامه ویژه ای تدارک دیده است.

مهدی صفارنیا خاطر نشان کرد: مشتریان میتوانند همزمان با این روز با مراجعه به پیشخوان های شهرنت در تمام ساعات شبانه روز هدیه با هر نوع طرح دلخواه و تهیه ان به عزیزان خودهدیه کنند.

رئیس بانک شهر گفت: با دریافت کارت هدیه از پیشخوان های شهرنت شهروندان میتوانند که همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار خواهد شد نیز شرکت و نیز جوایز نقدی و غیر نقدی بهرمند شوند.

گفتنی است تمام خدمات ارائه شده در شعبه های تحت نظارت منطقه 6 کشور، استان های مرکزی، لرستان، سمنان، قم و شهر کاشان به همین روال می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار