معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل خراسان رضوی خبر داد اعمال محدودیت های ترافیكی در محورهای خراسان رضوی در روزهای پایانی نوروز معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل خراسان رضوی، تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در روز 13 فروردین ماه سال 1395، در همه محورهاي برون شهري كشور را ممنوع خواند.
کد خبر: ۲۰۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 30 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، علی زائرزاده افزود: با توجه به حجم فزاينده سفر در روزهای پایانی تعطيلات نوروز 95 و به منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهاي مواصلاتي، تسهيل در عبور و مرور و ارتقاي ضريب ايمني محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي عبور و مرور، تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت شش الي ساعت 22 روزهاي 12 و 13 فروردین 95 در محورهاي مشهد – قوچان، مشهد – سبزوار، مشهد- تربت حيدريه و بالعكس ممنوع است.
 
وی ادامه داد: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در روز 13 فروردین ماه سال 1395، در همه محورهاي برون شهري كشور ممنوع است.
 
معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل خراسان رضوی گفت: در همه محورهاي برون شهري در خراسان رضوی كه در ايام فوق ممنوعيت و محدوديت ترافيكي براي انواع تريلر و كاميون اعمال مي شود، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني  يا داراي مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثني است.
 
وی افزود: همچنین جابه جایی محموله های ترافیکی نیز از یازدهم تا چهاردهم فروردین ماه در طول تمامی راه های اصلی و برون شهری استان ممنوع است.
 
زائرزاده ادامه داد: این ممنوعیت تردد برای ورود خودروهای ترانزیت مواد سوختی به داخل کشور نیز در روزهای 12، 13 و 14 فروردین اعمال می شود.
 
معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل خراسان رضوی همچنین گفت: عبور و مرور انواع موتور سيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي (26 اسفندماه تا 15 فرورین 95) در همه آزادراه ها، بزرگراه ها و محورهايي كه ضرورت ايجاب کند، ممنوع است.
 
وی درباره وضع جوی و ترافیکی جاده های استان در حال حاضر نیز اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دریافتی از 51 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی، هم اکنون ترافیک در تمامی محورهای خراسان رضوی روان است و مشکل خاصی مشاهده نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار