بزرگترین تصویر دیواری کشور متجلی می‌شود
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از نقاشی بزرگترین تصویر دیواری شهید صیاد شیرازی در کشور در خیابان نامجوی مشهد با هزینه 15 میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 08 April 2015
نقاشی شهید صیاد شیرازی با 15 میلیون تومان

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، سیدمحسن صادقی در جلسه ستاد یادواره امیر صیاد شیرازی اظهار کرد: برای برگزاری این یادواره 21 دستگاه وسازمان بامشارکت شهرداری و بنیادشهید فعالیت دارند که این دو دستگاه با 12 فعالیت وظایف برگزاری این حوزه را داشتند و صداوسیما و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی استان درقالب 8 وظیفه ازجمله تهیه کلیپ و تالیف 11جلد کتاب همکاری کردندو مابقی دستگاهها بین یک تا 5 وظیفه را برعهده داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: نقش شهیدصیادشیرازی نقش اسطوره ای است و ضرورت داردیادواره فاخری دراستان باسطح ملی برای ایشان برگزارکنیم.

وی گفت:برگزاری یادواره شهیدصیادشیرازی درجهت تقویت روحیه ایثارگری و شهادت ازجمله وظایف ملی ماست و ویژگیها و فضایل شهید صیاد شیرازی سوژه مناسبی برای تولید فرهنگ و محتوا دراین حوزه است و امیدواریم یادواره شایسته ای برگزار و ضرورت دارد این یادواره ها استمرار پیدا کند.

درادامه عابدین عابدین مقدم مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان به بیان اهم برنامه های این یادواره از جمله بزرگترین تصویردیواری شهیدصیادشیرازی درکشور در خیابان نامجو مشهد با هزینه 15 میلیون تومان نام برد و به تولید نرم افزار چندمنظوره و برگزاری یادواره شهیدصیادشیرازی درشهرستان درگزکه فردا برگزارمی شود نام برد.

رونمایی ازتمبر یادواره شهید صیاد شیرازی و آلبوم تصویری ازجمله برنامه های این یادوراه است که با همکاری اداره کل پست استان خراسان رضوی انجام می شود.

گفتنی است یادواره شهید صیاد شیرازی با حضور خانواده های شهدا درسالن صبا برگزار می شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار