دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: جبهه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند عمل‌گرایی همراه با اعتقاد و باور قلبی است تا بستر و زمینه حرکت واقعی در تحقق این مبانی شکل بگیرد.
کد خبر: ۲۰۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 02 April 2016

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از فارس حبیب کوهی اظهار کرد: مقام معظم رهبری با اعتقاد راسخ به تحقق اقتصاد مقاومتی بر دو امر اقدام و عمل در این راستا به عنوان باور و اعتقاد قلبی به تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کردند تا همه را متوجه عمل‌گرایی در این حوزه کنند چرا که دیگر شعار دادن و وعده‌ دادن‌های مسئولان دورانش به سر آمده است.

وی گفت: تا زمانی که مسئولان ما به این باور نرسند که اقتصاد درون‌زا راه‌گشای حل مشکلات است و نباید چشم امید به بیگانگان داشت ما نمی‌توانیم زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را شاهد باشیم چرا که کار در این حوزه همچون جبهه دفاع از این کشور در هشت سال جنگ تحمیلی یک جبهه ایستادگی واقعی و مقاومت جانانه می‌خواهد.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با بیان اینکه باید بسیج تمام امکانات را اعم از دولتی و بخش خصوصی در تحقق اقتصاد مقاومتی شاهد و ناظر باشیم، افزود: ابزارهای این کار امروز در دست ما است و به راحتی می‌توانیم در این زمینه با شناسایی نقاط ضعف و قوت نسبت به علاج‌بخشی مشکلات کشور در این حوزه گام عملی و اقدام جدی را انجام دهیم.

کوهی تصریح کرد: دیگر دوران شعار دادن، بنر نوشتن و برگزاری جلسات غیرکاربردی با خروجی نامشخص به پایان رسیده و ضرورت دارد تا با یک اندیشه درست و کارساز که همراه با اقدام و عمل فوری است در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور جبهه همدلی و هم‌افزایی شکل بگیرد.

وی مطالبه حقیقی مردم را در این حوزه مطالبه‌ای از جنس اقدام و عمل سریع مسئولان، کارگزاران و تلاش جدی آنها توصیف کرد و گفت: بدون الگوبرداری از کارهای ناموفق دیگران باید در تحقق اقتصاد مقاومتی از ایده‌ها و ابتکارات جدید استفاده شود تا این امر ولایت بر زمین نمانده و همه در تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه اقدام و عمل وارد میدان شوند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل ضرورت توجه به الزامات اقتصاد مقاومتی را به همراه نتایج مثبت آن یادآور شد و افزود: ما اگر می‌خواهیم معضلات اقتصادی، بیکاری، نابهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی و بسیاری از آسیب‌های جامعه ما که امروز مردم ما با آن دست به گریبان هستند برطرف شود راه‌کارش توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی با یک نگاه درست و واقع‌بینانه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار