معاون فرهنگی بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: همایش ویژه جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاع خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 09 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدمجید حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: به مناسبت سالروز میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) 8 ویژه برنامه جشن باشکوه در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل عطرافشانی و غبارروبی مزار مادران و همسران شهدا و شهیده‌ها، همایش جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مادران و همسران شاهد و ایثارگر، برگزاری اردوی ورزشی و تفریحی، برگزاری همایش ویژه جانبازان 70 درصد قطع نخاع و ویلچری، برگزاری 3 کارگاه آموزشی، یادواره شهید صیاد شیرازی، ویژه برنامه پاسداشت شهید چراغچی و یادمان شهدای هسته‌ای می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: ویژه برنامه عطرافشانی مزار مادران و همسران شهدا و شهیده‌ها در تمامی گلزارهای شهدا و آرامستان‌های استان در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 27 فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود و این برنامه در مشهد در بهشت رضا(ع) برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: همایش جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند بزرگوارشان حضرت امام خمینی(ره) با حضور مادران و همسران شاهد و ایثارگر 3 منطقه مشهد و تمامی مناطق استان برگزار می‌شود و اجرای این مراسم در هر منطقه و شهرستان متناسب با همان مجموعه است، البته مشهد به دلیل اینکه 52 درصد از آمار جامعه ایثارگری استان را به خود اختصاص داده، برنامه‌های بیشتری به لحاظ کمی در این شهر مقدس برگزار می‌شود، اما به لحاظ کیفی تمامی برنامه‌های به شکلی شایسته و مطلوب اجرا می‌شود.

وی تآکید کرد: اردوی ورزشی و تفریحی 2 روزه‌ای در راستای افزایش سطح سلامت و ایجاد نشاط و شادابی به صورت متمرکز و ویژه مادران و همسران شهدای استان در بوژان نیشابور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همایش باشکوهی ویژه جانبازان 70 درصد قطع نخاع و ویلچری در سالن همایش‌های ایثار و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرداری مشهد برگزار می‌شود.

حسینی گفت: 3 کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی، سبک زندگی فاطمی و سبک و سیره زندگی دینی و اسلامی ویژه همسران و دختران شاهد و ایثارگر در مرکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی واقع در بولوار کوهسنگی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین یادواره سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در تاریخ 24 فروردین ماه سال جاری و باحضور جمعی از مسئولان کشوری و لشگری همچون معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن صبای صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید ولی‌الله چراغچی مراسم دعای ندبه توسط هیئت رزمندگان اسلام و باحضور خانواده این شهید والامقام و خانواده‌های سایر شهدای گرانقدر در مزار پاک این شهید بزرگوار در روز جمعه 21 فروردین ماه سال جاری و همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: یادمان شهدای هسته‌ای در گود پهلوانی شهرستان فیروزه هم آخرین برنامه ما در این ایام خجسته و مبارک است.

وی تأکید کرد: برای سال 1394 که از سوی مقام عظم رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده برنامه‌های متعدد و متنوعی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تدارک دیده شده که در حال تهیه و تنظیم آنها هستیم و خبرهای تکمیلی در این زمینه متعاقباً اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار