جانشین پلیس راه سبزوار از کاهش 48 درصدی میزان تلفات حوادث رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 09 April 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک خراسان رضوی علی ابوچناری امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه پلیس راه این شهرستان نیز در کنار سازمان‌های امدادی برای خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز حضور داشت، اظهار کرد: در طول مدت اجرای طرح نوروزی تیم‌های پلیس راه با تمام تجهیزات خودرویی به اجرای طرح‌های ترافیکی در راستای کنترل ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی پرداخته است.

جانشین پلیس راه سبزوار با اشاره به کاهش میزان تلفات حوادث رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان تصریح کرد: در طول مدت اجرای طرح ترافیک تعداد 68 تصادف به وقوع پیوست که در مقایسه با سال گذشته دارای کاهش 28 درصدی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 12 نفر در سال گذشته در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده بودند، تصریح کرد: در مدت اجرای طرح نوروزی امسال متاسفانه پنج تن از هموطنان جان خود را از دست دادند که البته در مقایسه با سال گذشته با کاهش 48 درصدی در میزان تلفات روبه‌رو بوده‌ایم.

ابوچناری با بیان اینکه در طول مدت اجرای طرح تعداد 23 خودروی متخلف متوقف شده است، یادآور شد: با تمهیدات اندیشیده شده در طرح نوروزی امسال شاهد کاهش تعداد تصادفات در سطح محورها بوده‌ایم.

وی با اشاره به برخی از اقدامات گفت: با اجرای طرح‌هایی از جمله ساماندهی قوس‌ها و تقاطع‌ها، ساماندهی مناطق مسکونی، احصاء و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، نصب چراغ خورشیدی در پارکینگ‌ها برای استراحت رانندگان خواب‌آلود و خسته، همکاری و استقرار دستگاه‌های امدادی و نصب ماکت و دوربین توانسته‌ایم در زمینه آرام‌سازی جریان ترافیک اقدام کنیم.

جانشین پلیس راه سبزوار با اشاره به یکی از دلخراش‌ترین حادثه‌ها در اجرای طرح نوروزی نیز ادامه داد: متاسفانه در این حادثه خانواده‌ای خودروی خود را در راستای خلاف جاده پارک می‌کند که سبب کشته شدن کودک 4 ساله این خانواده می‌شود که در کارشناسی‌های پلیس قصور خانواده محرز و موثر در حادثه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار