دود درگیری مالک با شهرداری در چشم شهروندان ؛
احداث زمین ورزشی اتفاق مهمی است اما با اهمیت‌تر از آن استمرار فعالیت آن است تا به پاتوق معتادان تبدیل نشود آنگونه که فرجام یکی از این زمین‌ها در قاسم‌آباد مشهد شده است!
کد خبر: ۲۱۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 11 April 2016
به گزارش جمعی از اهالی محل خیابان بهورز، واقع در قاسم آباد، شهرک لشگر، بلوار شهید فلاحی ،فلاحی 7 درگفتگو با خبرنگار خبرنگار تابناک رضوی، اظهارداشتند که زمین ورزشی دی که توسط شهرداری برای پرکردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان منطقه ایجاد شده بود، طی کشمکش میان صاحب این زمین و شهرداری منطقه ، تبدیل به مخروبه و محل تجمع معتادان شده است.

زمین ورزشی دی مشهد محل تجمع معتادان شده است

یکی از شهروندان گفت: این محل در ناحیه 2 شهرداری منطقه 10 واقع شده است و تا دو سال گذشته، این محل هم مانند سایر مناطق برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و کودکان، دارای زمین ورزشی دی بود اما بعد از مدتی ، همه لوازم ورزشی زمین از  ملک مورد نظری که صاحبش پیدا شده بود، کنده شد  و دور زمین ورزشی توسط صاحب ملک، دیوار کشیده شد و درب آن نیز قفل شد.

بنابراین گزارش طی صحبت هایی که مردم این محله با صاحب این زمین داشتند، وی اظهار نموده که برای اینکه دوباره این ملک را شهرداری تصاحب نکند، آن‌را شخم خواهد زد.

وی گفت: صاحب ملک زمین را شخم زد، اما از آنجاییکه این زمین  در کنار پارک فروغ واقع شده و مردم برای راحتی تردد از این زمین ورزشی استفاده می کردند، برای مقابله با این رفتارهای بین شهرداری و صاحب ملک زمین ورزشی، اقدام به تخریب دیوار میان پارک و زمین مورد نظر کردند.

حالا که کشمکش بین صاحب ملک و شهرداری مسکوت مانده است، اهالی محل هرروز شاهد حوادثی از جمله آتش‌سوزی‌هایی که توسط معتادان و بچه ها در محل مخروبه زمین ورزشی دی اتفاق می افتد، هستند و در واقع قربانیان این کشمکش و حاصل از بین رفتن تنها زمین ورزشی این محله که در کنار مرکز آموزشی بهورزی امام رضا(ع) و فروشگاه تکا واقع شده است، آنها هستند.

همچنین مردم محله فوق الذکر مدعی هستند که در بهمن ماه سال گذشته، شکایتی را از وضع موجود نوشته و تقدیم شهردار منطقه کرده اند، اما متاسفانه، پیگیریها نتیجه ای در بر نداشته است.

جالب این‌که در انتهای همین خیابان که این زمین ورزشی مخروبه قراردارد، فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن و مرکز آتش نشانی نیز  قرار دارد.

و حالا درخواست مردم منطقه و محله خیابان بهورز، در واقع چیزی غیر از آرامش و امنیت از دست معتادان  و ایجاد فضای ورزشی مناسب چیز دیگری نیست. باشد که شهردار ناحیه 2 منطقه 10 شهرداری، از خواب غفلت بیدارشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار