مدیر حوزه‌های علمیه بر لزوم حمایت موسسات مالی و بانک ها از صنایع کوچک تاکید کرد و گفت: موسسه مالی و اعتباری کوثر اقدامات قابل توجهی در حمایت از صنایع کوچک و توسعه صنایع موشکی انجام داده است.
کد خبر: ۲۱۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶ 11 April 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در دیدار مدیرعامل موسسه مالی اعتباری کوثر، ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع)، با اشاره به عظمت و ویژگی‌های شخصیتی این امام شیعیان، اظهار کرد: دشمنان اسلام بیشترین هجمه و اهانت را به امام علی النقی(ع) دارند و سعی‌شان بر این است که چهره ایشان را در بین جهانیان تخریب کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در راستای مقابله با هجمه‌های دشمنان به امام هادی(ع) صورت گرفته است، به حلول ماه رجب به عنوان مقدمه ای برای ورود به ماه شعبان و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: امام هادی(ع) دنیا را به منزله بازاری می‌دانند که برخی انسان‌ها در آن سود می‌برند و برخی نیز متضرر می‌شوند، پس در این دنیا کسی سود خواهد برد که دستورالعمل ها و قواعد الهی کسب و کار را دانسته و رعایت کند.

مدیر حوزه‌های علمیه راه رسیدن به سود معنوی را حرکت در مسیر حق و اطاعت از قوانین الهی عنوان کرد و گفت: هر انسانی که قواعد الهی و دینی را در دنیا رعایت کرده و در بازار دنیا در مسیر کسب و کار به درستی گام بردارد به کمال دنیوی و معنوی خواهد رسید.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از قصور برخی بانک‌ها در اشکالاتی که در قوانین آن‌ها وجود دارد، تصریح کرد: برخی افراد قوانین الهی و دینی را رعایت نمی‌کنند که در برخی بانک‌ها در این زمینه قصور وجود دارد که نیاز است به سرعت که مشکلات برطرف شود.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری حمایت موسسه مالی و اعتباری کوثر از صنایع داخلی را مورد توجه قرار داد و افزود: موسسه متبرک به نام اهل بیت(ع) باید الزاماتی را رعایت کند، البته حمایت موسسه کوثر از صنایع داخلی و راه‌اندازی مجموعه‌های کوچک و توسعه صنایع موشکی اقدامات خوبی است که جای خوشحالی دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار