حضرت آیت الله موسوی نژاد، استاد اخلاق حوزه علمیه خراسان، مدیر یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین مدارس علمیه خراسان، که مدتها به‌ علت عارضه سکته مغزی در بیمارستان قائم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مشهد بستری شده بود،صبح امروز دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۲۱۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 13 April 2016

به گزارش تابناك خراسان رضوي، آیت‌الله سید محمد موسوی‌نژاد از علمای برجسته حوزه علمیه خراسان و از اساتید اخلاق، صبح امروز دعوت حق را لبيك گفت.

اين استاد برجسته حوزه پس از تحمل یک دوره بیماری در سن 85 سالگی در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد دار فانی را وداع گفت.
 
وی مدیر یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین حوزه‌های علمیه کشور بود که تعدادی از اساتید حوزه و افراد زیادی از روحانیون و اهل علم در زمره شاگردان این عالم ربانی بوده‌اند.
 
در یک ماه اخیر نیز بسیاری از بزرگان و علما مانند آیت الله علم الهدی و آیت الله سیدان، آیت الله مرتضوی و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و حضرات مروارید و حجت الاسلام سید جعفر طباطبایی و نمایندگانی از دفاتر آیات عظام مکارم و وحید خراسانی، ایشان عیادت کرده بودند.

آيت‌الله موسوي‌نژاد به ملكوت اعلا پيوست


جالب اینکه آیت الله موسوی نژاد در مدرسه علمیه تحت مدیریت خویش رسم گمنامی را پیشه نموده بود و سال‌ها شاگردان فاضلی را تقدیم مکتب امام زمان(عج) کرد که حجت الاسلام والمسلمن رئیسی ، تولیت آستان قدس رضوی از آن جمله بود.

آيت‌الله موسوي‌نژاد به ملكوت اعلا پيوست


مراسم تشییع و تدفین این عالم ربانی متعاقباً اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار