مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: هم اکنون 116نشریه محلی در یزد فعال است که از این تعداد پنج نشریه با عنوان روزنامه منتشر می شوند.
کد خبر: ۲۱۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 18 April 2016

به گزارش تابناک یزد،علی غیاثی ندوشن بابیان اینکه از لحاظ ترکیب تعداد نشریات به تفکیک شهرستان اظهار کرد: بیشترین تعداد نشریه در شهرستان یزد با 80 نشریه و بعد از آن شهرستان‌های ابرکوه ، اردکان و میبد 6 نشریه، اشکذر پنج نشریه، بافق چهار نشریه ، تفت پنج نشریه ، مهریز دو نشریه، بهاباد و خاتم هرکدام یک نشریه دارند.

وی افزود: در شهرستان ابرکوه از میان نشریات محلی تنها دوهفته نامه 15 دی در آغاز پنجمین سال انتشار وفعالیت خود بطور مرتب چاپ و توزیع شده است.
این مسئول ادامه داد: نشریه محلی دوهفته نامه 15 دی وسایت خبری آن توانسته فعالیت خوبی در حوزه انعکاس خبری پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری و همچنین دولت تدبیر و امید داشته باشد.
غیاثی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم نیز 32 نشریه خبری و 27 پایگاه خبری در استان مجوز فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد: نمایندگان بیشتر نشریات کثیرالانتشار کشوری در استان یزد فعالیت دارند.
وی با اشاره به نقش ارتباط دهنده مطبوعات میان مردم و مسئولان افزود: یکی از مهمترین وظایف رسانه‌ها بویژه رسانه‌های محلی، انعکاس مسائل، مشکلات و نیازهای مردم به مسئولان و پیگیری برای رفع و تامین آنها است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار