با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، مراسم تقدیر از دست اندر کاران استقبال از بهار برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸ 12 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی در این مراسم اظهار داشت: از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال 10.5 میلیون مسافر ورودی به استان داشته ایم که از این تعداد شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر وارد شهر مشهد شدند.

وی افزود: کارهای خوبی در استقبال از بهار ۹۴ انجام شده است که هفته آینده آمارها را بررسی و با شناسایی چالش ها و رفع آن ها برای خدمات رسانی بهتر برنامه ریزی خواهیم کرد.

جانشین رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به کاهش تصادفات و تلفات جاده ای استان در تعطیلات نوروز تصریح کرد: از ۱۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴ نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند که نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد کاهش را نشان می دهد اما در بخش مصدومان تصادفات با ۳۳۵ مصدوم ۱۵ درصد افزایش داشته ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با بیان این که امسال تلقی مردم و مسوولان کاهش تعداد زائران بوده است، افزود: طبق آمارها در زمینه ورود زائر هفت درصد افزایش داشته ایم.

واحدی تاکید کرد: برای ارائه خدمات بهتر به زائران، طرح جامع زیارتی در سال ۹۴ در استان اجرا می شود.

سیدصولت مرتضوی شهردار مشهد نیز در ادامه این مراسم گفت: کارهای خوبی در زمینه استقبال از بهار امسال، با تلاش و همدلی خادمان شهر بهشت انجام شد که از همه آن ها تشکر می کنم و دست آن ها را می بوسم.

وی افزود: نوروز امسال حدود هفت میلیون زائر به مشهد آمدند که شهرداری بهترین خدمات را با کمترین هزینه در بخش های مختلف به ویژه در حمل و نقل عمومی، اسکان و ترافیک و خدمات شهری به آن ها ارائه کرده است.

در پایان مراسم از تعدادی از فعالان طرح استقبال از بهار تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار