فرماندار شهرستان اردبیل گفت: به منظور توسعه و ترویج سبک و سیره حضرت علی(ع) در جامعه باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی ورزش‌های پهلوانی را در استان اردبیل توسعه دهیم.
کد خبر: ۲۱۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 22 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، جواد زنجانی در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع) در زورخانه علی بن ابی‌طالب اردبیل اظهار داشت: ما باید در انجام تمامی امور زندگی روزمره خود ویژگی‌های ناب حضرت علی(ع) را الگو و مبنای کار خود قرار دهیم و نیاز است تا همواره قدردان زحمات پدارن خود باشیم چرا که این عزیزان نقش بسزایی در تربیت نسل سالم و فرهیخته در جامعه دارند.

با اشاره به اینکه به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) مراسم مختلفی در نقاط مختلف اردبیل برگزار می‌شود، افزود: اجرای ورزش‌های پهلوانی در زورخانه‌ها از عمده برنامه‌های ویژه در این ایام است که ما باید با برنامه‌ریزی اساسی ورزش‌های پهلوانی را در استان اردبیل توسعه دهیم.

وی بیان کرد: میلاد حضرت علی(ع) فرصتی بسیار بزرگ و بهانه‌ای برای قدردانی از پدران است که نقش بسزایی در بالندگی و رشد نیروهای فرهیخته و کاردان برای توسعه اجتماع داشته‌اند و امروز باید فرزندان دست بوس پدران تلاشگر و دلسوز خود باشند.

مراسم گرامیداشت روز پدر و میلاد باسعادت حضرت علی(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در زورخانه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) اردبیل برگزار شد که اجرای برنامه‌های شاد اجتماعی در کنار ورزش‌های پهلوانی توسط ورزشکاران اردبیلی از مهم‌ترین برنامه‌های این روز در سطح استان بود.

به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در شهرهای مختلف استان اردبیل از چند روز پیش مراسم و جشن سرور برگزار شد و حاضران با اجرای موسیقی‌های شاد و برپایی جشن‌ها، محافل شاد و مفرح به شادی پرداختند و این روز بزرگ را گرامی داشتند و نیز در بسیاری از نقاط استان اردبیل از برخی پدران زحمتکش جامعه با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام می‌توان به مراسم دیدار فرزندان از پدران و برگزاری مراسم شاد و مفرح در گلزار اردبیل اشاره کرد که هر کدام حال و هوای خاصی به همراه داشتند که در این میان نمی‌توان از پیامدهای مثبت این برنامه‌های برگزار شده در سطح استان نیز چشم‌پوشی کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار