کتاب نکته‌های کلیدی شامل ۳۰۰ نکته کلیدی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به تألیف نادر سقا و به همت هسته پژوهشی کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) توسط انتشارات یاوریان منتشر شد.
کد خبر: ۲۱۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 23 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،کتاب نکته‌های کلیدی شامل ۳۰۰ نکته در ۱۵ بخش اصلی در ۸۰ صفحه است که توسط مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با هدف ارائه مهم‌ترین نکات در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد به چاپ رسیده است.

نویسنده هدف از نگارش و تهیه این کتاب را ارائه درکی جامع از الگوهای موفق در برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، ارتقا جایگاه و منزلت مسجد تا وصول به سطح طراز اسلامی و معرفی دقیق آن عنوان کرده است.

کتاب نکته‌های کلیدی با هدف ارائه الگوی مشخصی از یک کانون فرهنگی هنری برتر در مساجد نکات کلیدی را در بخش‌های مختلفی ازجمله نقش و جایگاه مسجد در احادیث، اهمیت فعالیت در مسجد، ساختار شناسی کانون، مسجد و کانون نمونه، کانون و امام جماعت، کانون و فعالان مسجد، کانون موفق در امور آموزش و پژوهش، کانون موفق در امور قرآن و نماز، کانون موفق در امور خواهران، کانون موفق در امور فرهنگی و هنری، مسجد و کتابخانه، کانون موفق در طرح و برنامه، کانون موفق روستایی، کانون موفق در امور اداری و مالی و کانون موفق در اطلاع‌رسانی و روابط عمومی پرداخته است.

در این کتاب تأکید شده است که با توجه به تنوع مخاطبان به لحاظ سنی و تحصیلاتی تلاش شده کتاب به صورت ساده و روان مورد نگارش و تدوین قرار گیرد.

درعین‌حال به تأکید مؤلف برخی از مطالب و نکات علاوه بر استفاده فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به صورت کلی برای بهره‌برداری فعالان سایر دستگاه‌ها و همکاران ذیربط در راستای اعتلای مساجد نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

این کتاب با واژه سؤال «آیا می‌دانید؟» به طرح سؤال و سپس پاسخ به آن می‌پردازد و در ذکر منابع مورد استفاده خود به استفاده از نظرات و اندوخته‌های تجربی، به شکل حضوری، مشاوره‌ای، مشاهده‌ای، تحقیقی و استفاده از نقطه نظرات فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره دارد.

مؤلف کتاب به‌واسطه ارتباط نزدیک با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ضرورت تألیف این کتاب را ارائه مسیر و الگوی مشخص برای یک کانون فرهنگی هنری موفق عنوان می‌کند.

این کتاب که در سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اردبیل رونمایی شد به تازگی وارد بازار شده و قابل تهیه برای علاقه‌مندان است.

شناسه کتاب:

مؤلف: نادر سقا

ناشر: انتشارات یاوریان

محل نشر: ایران – اردبیل

شابک:۲-۴۳-۷۳۲۷-۶۰۰-۹۷۸

تاریخ نشر: ۱۳۹۴

تعداد صفحات:۸۰ صفحه

موضوع: مساجد- برنامه‌های فرهنگی

زبان: فارسی

قیمت: ۵۰ هزار ریال

مراکز پخش: تهران: میدان انقلاب، خیابان فخر رازی، بن‌بست نیک پور، ساختمان شماره ۱۴

اردبیل: میدان شریعتی، خیابان امام خمینی، جنب بانک رفاه مرکزی

کتاب نکته های کلیدی کانون های فرهنگی مساجد

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار