فرمانده ناحیه مقاومت شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: مشکلات بسیجیان روستاهای شاهرود باید با اولویت برطرف شود.
کد خبر: ۲۱۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 25 April 2016

حمید دامغانی ظهر امروز با خانواده مرحوم تقی فدایی، فرمانده سابق پایگاه شهید اشرفی اصفهانی جیلان دیدار کرد و یاد و خاطره این بسیجی جانباز را گرامی داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این دیدار که در فضایی صمیمی با خانواده مرحوم فدایی انجام شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد این بسیجی مخلص و فداکار گفت: مرحوم فدایی خود را وقف بسیج کرده و تمام تلاشش در این بود که اهداف بسیج در جامعه محقق شود.

حمید دامغانی اظهار داشت: در این مسیر شاهد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این مرحوم بودیم و امروز بر خود تکلیف دانستیم که با حضور در منزل وی، یاد و خاطره این بزرگ‌مرد شاهرودی را گرامی داریم.

در این دیدار، همسر و فرزندان مرحوم فدایی با تقدیر از حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود به بیان مشکلات خود پرداختند.

مرحوم تقی فدایی چندین سال فرمانده پایگاه بسیج شهید اشرفی اصفهانی در جیلان بود و فعالیت‌های مؤثری در امر اهداف بسیج در روستای جیلان انجام داد.

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود و هیأت همراه وی همچنین از پایگاه شهید رجایی حوزه حمزه سیدالشهدا (ع) در روستای مزج بخش بسطام بازدید کردند.

در این نشست صمیمی که با حضور بسیجیان روستای مزج برگزار شد، به بررسی مشکلات بسیجیان و ارائه راهکارهای رفع آن پرداخته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این دیدار گفت: مشکلات بسیجیان روستاهای شاهرود باید با اولویت برطرف شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار