رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون و 700 هزار دلار صادرات از طریق پارک علم و فناوری خراسان انجام شده که این عدد آمار خوبی به حساب می‌آید.
کد خبر: ۲۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 13 April 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، سید حسن علم‌الهدایی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با مدیران پارک علم و فناوری خراسان اظهار داشت: مشهد شهری متفاوت است و باید شورای‌شهر، شهردار و مدیران متفاوت هم داشته باشد به همین دلیل باید در اقدامات توجه به مسائل علمی و فرهنگی دیده شود.

وی افزود: ما نیازمند مدیریت یکپارچه شهری با توجه به مسائل و مشکلات شهر مشهد هستیم که شورای شهر به عنوان پارلمان شهری باید به ظرفیت‌ها از جمله اقدامات دانش بنیان توجه داشته باشد.

علم‌الهدایی بیان کرد: نامیدن پایتخت معنوی یک سری از وظایف را برای شهر ما دارد که در همین راستا پارک علم و فناوری برنامه‌های گسترده‌ای برای همکاری و اقدامات فناورانه با شهرداری مشهد دارد زیرا شهرداری نهادی گسترده است و به خوبی می‌تواند از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 2 میلیون و 700 هزار دلار صادرات از طریق پارک علم و فناوری خراسان انجام شده که این عدد آمار خوبی به حساب می‌آید همچنین 9 شرکت دانش‌بنیان تاکنون به قرارداد رسیده‌اند که امیدواریم امسال به 90 شرکت برسد.

وی بیان کرد: امیدواریم در سال همدلی و همزبانی بتوانیم همکاری بیشتری را برای پیشرفت و گسترش شرکت‌های دانش بنیان داشته باشیم و به قدرت تولید علم کشور بیافزاییم که برای تحقق این موضوع همکاری با شهرداری مشهد می‌تواند بسیار اثر بخش باشد.

علم‌الهدایی عنوان کرد: 220 شرکت دانش بنیان و نوپا در پارک علم و فناوری خراسان رضوی به وجود آمده‌اند که با حمایت مسئولان می‌توانند دستاورد‌های خوبی را برای استان و کشور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار