سفير ايران در ژاپن گفت: به دنبال ارتقای خودروهای داخلی با انتقال علم خودروسازی از ژاپن و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و بالا بردن استانداردهای زیست‌محیطی هستیم.
کد خبر: ۲۲۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 07 May 2016
به گزارش تابناك رضوي، رضا نظرآهاری اظهار کرد: به جز اقلام و نیازهای ضروری، وارداتی از ژاپن نداریم و واردات اقلام ساخته شده در اولویت کار ما قرار ندارد.
وي با اشاره به افزایش تعاملات ایران و ژاپن اذعان كرد: در حال حاضر پس از برجام و در خلال اجرایی شدن آن، بانک‌های ژاپنی تعاملات خود را با بانک‌های ایرانی آغاز کرده‌اند.
سفير ايران در ژاپن با بیان اینکه تاکنون پیشرفت زیادی در روابط دو کشور حاصل شده است، خاطر نشان كرد: تاکنون یک قرارداد سرمایه‌گذاری به ارزش 10 میلیون دلار بین ایران و ژاپن بسته شده تا شرکت‌های ایرانی به همراه شرکت‌های ژاپنی فعالیت‌های سرمایه‌گذاری خود را انجام دهند.
نظرآهاري با اشاره به صنعت خودروسازی نیز افزود: با توجه به اینکه دانش خودروسازی در کشور وجود دارد، نیازی به واردات خودرو از ژاپن نمی‌بینیم.
وي ادامه داد: با این وجود به دنبال ارتقای خودروهای داخلی با انتقال علم خودروسازی از ژاپن و در نتیجه کاهش هزینه‌ها و بالا بردن استانداردهای زیست‌محیطی هستیم.
سفیر ایران در ژاپن در پایان از سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: امیدوارم این سفر باعث افزایش روابط بین ایران و ژاپن شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار