معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: در راستای کمک به همنوعان و با مشارکت شرکت مسکن سازان اهل البیت(ع) 140واحد مسكوني بعد از شناخت مستحقين، در اختيار آن‌ها قرار مي‌گيرد.
کد خبر: ۲۲۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 08 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمدرضا مزجی در آیین افتتاحیه پروژه محمدیه، با بيان اين مطلب كه 15 برج مرتفع مسکونی در سطح شهر با کمک خیرین برای محرومان ساخته مي‌شود، اظهار کرد: موسسات خیریه نقش ارزنده‌ای در رفع مشکلات محرومین دارند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه شرکت مسکن سازان اهل‌البیت (ع) با ایجاد بستر مناسب برای رفع مشکلات محرومان در مناطق کم‌برخوردار با کمک شهرداری اقدام به فعالیت کرده است، افزود: به دنبال این هستیم که 15 برج مرتفع به نام ائمه اطهار(ع) در شهر مشهد به کمک خیرین سرمایه‌گذار و برای کمک به محرومان بنا شود.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه پروژه محمدیه دارای140 واحد مسکونی است، ادامه داد: این پروژه بر حسب شناسایی نیاز محرومان در منطقه گلشهر مشهد بنا شده است.
مزجی تصریح کرد: در راستای کمک به همنوعان و با مشارکت شرکت مسکن سازان اهل البیت (ع) این واحدهای مسکونی بعد از شناسایی مستحقین، در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
وی گفت: ما این فرصت را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده‌ایم که برای کمک به محرومان وارد کار شوند و شهرداری نیز در زمینه ارائه پروانه و زمین به آنها کمک خواهد کرد.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد در پايان عنوان كرد: ساخت پروژه علویه و فاطمیه نیز با مشارکت سرمایه‌گذاران در برنامه کاری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد قرار دارد تا از این راه بتواند به نیاز محرومان پاسخ دهد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار