انیمیشن 13 قسمتی شهید صیاد شیرازی و چهار اثر دیگر مربوط به این شهید والامقام در حاشیه یادواره ملی شهید صیادشیرازی در مشهد رونمایی شد.
کد خبر: ۲۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 14 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، در نخستین یادواره ملی شهید صیادشیرازی امیران و 4 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، از پنج اثر مربوط به شهید صیاد شیرازی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده‌کل قوا، فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق کشور و مسئولان استانی رونمایی شد.

در این مراسم از کتاب‌های بلاجویان عاشق، تاریخ لشکر خراسان جلد ششم، انیمیشن 13 قسمتی شهید صیاد شیرازی، تمبر ویژه کنگره شهید صیادشیرازی و 13 شناسنامه شهدا رونمایی شد.

گفتنی است کتاب بلاجویان عاشق معرفی 4 هزار شهید ارتش و کاری از قرارگاه شمال شرق ناجا بوده و تاریخ لشکر خراسان نیز توسط لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه تهیه شده است.

همچنین انیمیشن این شهید کاری از صدا و سیمای خراسان رضوی است و اداره‌کل پست خراسان رضوی تمبر مرتبط به این شهید بزرگوار و اداره‌کل ثبت و احوال استان نیز 13 شناسنامه شهدا را تهیه کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار